English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

آرامش و ثبات بر بازار هرمزگان حاکم است/نظارت بر بازار به‌صورت مستمر تداوم یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذشده در ستاد تنظیم بازار استان، هرمزگان مشکلی درزمینه‌ی تأمین کالاهای اساسی ندارد و آرامش بر بازار استان حاکم است.

آرامش و ثبات بر بازار هرمزگان حاکم است/نظارت بر بازار به‌صورت مستمر تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  ایرج حیدری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار استان اندیشیده شده، بازار استان هرمزگان از ثبات قابل‌توجهی برخوردار است و نگرانی درزمینه‌ی تأمین کالاهای اساسی مردم استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار استان، تصریح کرد: همان‌طور که خدمات صورت پذیرفته در بازار استان مناسب بوده، نظارت بر بازار به‌صورت مستمر در سطح استان ضروری است و این نظارت‌ها باید به‌صورت مشترک بین تعزیرات حکومتی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت  صورت پذیرد تا آرامش حاکم بر بازار استان حفظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم استان، بیان داشت: شرکت غله استان موظف است نسبت به تأمین کالاهای اساسی موردنیاز استان نظیر برنج و شکر و همچنین حل مشکل حمل گندم موردنیاز استان با همکاری صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان بنادر و گمرک به‌صورت مستمر برنامه‌ریزی کند تا کمبود احتمالی در بازار استان در این زمینه به وجود نیاید.

حیدری افزود: استان هرمزگان نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر کشور متفاوت است و در بسیاری از ایام سال به‌ویژه زمستان و ایام نوروز پذیرای میهمانان بسیاری از سایر نقاط کشور و استان‌های هم‌جوار است و نباید مبنای تأمین کالاهای اساسی در هرمزگان، فقط جمعیت ثابت استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش رضایتمندی رانندگان کامیون‌های حمل بار در سطح استان، سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک استان نسبت به روان‌سازی ورودی و خروجی کامیون‌ها در اسکله برای دریافت بار مدیریت و برنامه‌ریزی کنند تا به آرامشی که بر حمل‌ونقل استان هرمزگان حاکم است، خدشه‌ای وارد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تأمین نهاده‌های دامی استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام لیالی قدر و عید سعید فطر سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی امور دام و دامپزشکی استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و پیگیری کنند تا استان در این ایام با کمبود احتمالی فرآورده‌های دامی نظیر مرغ و گوشت قرمز مواجه نشود.

حیدری با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای اساسی مردم در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های تابعه استان تشکیل شود تا مشکلی درزمینه‌ی تأمین کالاهای اساسی مردم در سایر نقاط استان به وجود نیاید.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز مایع  در استان در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با افزایش عرضه موردی این محصول به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا در ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان  با توجه به افزایش مصرف گاز، کمبودی در تأمین این محصول در استان به وجود نیاید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی