English

رئیس ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء گیلان عنوان کرد:

خودتحریمی، سم مهلک اقتصادی

رئیس ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء گیلان گفت: خودتحریمی، سم مهلکی در اقتصاد کشور است

خودتحریمی، سم مهلک اقتصادی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش در دومین جلسه ستاد مبارزه با احتکار و اختفا در استان که در محل سالن جلسات این سازمان با حضور نهادهای نظارتی و ذیربط تشکیل شد، گفت: هدفگذاری و جهت گیری در مبارزه با اختقاء و احتکار و امتناع از عرضه و فروش محصولات به صورت هماهنگ، با هم فکری و همه جانبه باشد.

رئیس سازمان صعت، معدن و تجارت استان گیلان، خودتحریمی را سهم مهلکی برای اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: اگر موجودی انبارها در سامانه nwms.ir  ثبت نشود خلاف است و با متخلفین برخورد خواهد شد. لذا هم واحدهای تولیدی و هم شرکت های عرضه کننده دقت لازم را داشته باشند.

وی اضافه نمود: نظارت ها باید نظام مند و به صورت مشترک باشد و از تک روی ها در برخورد با محتکران پرهیز شود. البته در کار نظارت، اصل بر شعور اجتماعی و رعایت اعتبار تولیدکنندگان و بازاریان می باشد و از حاشیه سازی ها به شدت دوری شود.

دکتر دلق پوش تاکید کرد: دامن زدن به فضای روانی ایجاد شده با کار نظارت منافات دارد و معتقدم که رفتارهای نظارتی باید سنجیده و پشتوانه قانونی و تحلیلی داشته باشد.

رئیس ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء هشدار داد: اگر نمایندگی های کمپانی های مختلف عرضه کالا در استان از توزیع کالا و محصولات خودداری کنند با برخورد قانونی شدید روبرو خواهند شد و نباید شبکه های اصلی تامین و عرضه کالا دچار اختلال شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه