English

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان:

کلینیک مشاوره کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان راه‌اندازی شد

ظهر امروز دکتر سعید فرح‌بخش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، از راه‌اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد.

کلینیک مشاوره کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان شرکت، و در پایان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، از خبرنگاران مدعو تجلیل کرد.

سعید فرح بخش، در این نشست خبری، گفت: راه‌اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان دریچه‌ای است تا کارآفرینان و کسانی که دغدغه اشتغال‌زایی دارند بتوانند از خدمات مشاوره‌ای کارآفرینی دانشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر نگاه ویژه این مجموعه دانشگاهی به توسعه استان و رونق کسب و کار، تصریح کرد: تنوع رشته‌‌های تحصیلی در این دانشگاه مبتنی بر مهارت‌آموزی و کارآفرینی است. لذا یکی از اولویت‌های کاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، تلاش در جهت رونق کسب و کار از طریق علم‌اندوزی و کارآفرینی در استان لرستان است.

در سال تحصیلی جدید، پذیرش 3 هزار دانشجو پیش‌بینی می‌شود

وی، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید، پیش‌بینی می‌شود که 3 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش شوند. این در حالی است که هم‌اکنون 10 هزار دانشجو در 31 مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

سعید فرح بخش

17 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در لرستان آماده پذیرش دانشجو است

فرح‌بخش، گفت: 17 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان آماده پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی است چراکه در حال حاضر، 74 کد رشته در مقطع کاردانی و 34 کد رشته در مقطع کارشناسی این دانشگاه وجود دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، ادامه داد: امور رفاهی دانشجویان یکی از دغدغه‌های ما در دانشگاه است. لذا طبق توافق به عمل آمده، از مهرماه سال‌جاری، دانشجویان می‌توانند از خدمات رفاه کارت بهره‌مند شوند.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لرستان، یارانه تغذیه دریافت می‌کنند

وی، افزود: در همین راستا، یارانه‌ای جهت تغذیه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تعلق می‌گیرد که از طریق رفاه کارت قابل استفاده است.

تقدیر دانشگاه علمی کاربردی لرستان از خبرنگاران لرستان

تجلیل از خبرنگاران، پایان بخش نشست خبری فرح‌بخش

گفتنی است در پایان این نشست خبری، با حضور سعید فرح‌بخش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، امین جعفری رئیس روابط عمومی دانشگاه، جمعی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات، مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان و رئیس مرکز جامع علمی کاربردی آریا گچ لرستان، از خدمات رسانه‌ای خبرنگاران مدعو تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه