English

در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸

برج میلاد میزبان شب فرهنگی تبریز است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: شب فرهنگی تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی با رویکرد تبریز 2018 ، 25 مرداد در برج میلاد تهران برگزار می شود.

برج میلاد میزبان شب فرهنگی تبریز است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی،مرتضی آبدار معرفی قابلیت های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر تبریز را از اهداف اصلی برگزاری شب فرهنگی تبریزدر برج میلاد تهران عنوان کرد.

معرفی جاذبه های گردشگری تبریز از  اهداف برگزای شب فرهنگی تبریز است

آبدار گفت: معرفی جاذبه های گردشگری تبریز از قبیل آیین های سنتی، صنایع دستی، سوغات و همچنین غذاهای سنتی تبریز از دیگر اهداف برگزای شب فرهنگی تبریز است.  

مرتضی آبدار

مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن تاکید بر اهمیت فرصت ها برای معرفی ابعاد مختلف رویداد "تبریز 2018" اظهار داشت: بخش های مختلف فرهنگی و آیینی برای ویژه برنامه شب فرهنگی تبریز در برج میلاد پیش بینی شده است.

آبدار در پایان تاکید کرد:  تبریز به عنوان  پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 به جهت قدمت تاریخی و فرهنگی و نیز جاذبه های بسیار طبیعی ، میراثی و گردشگری یکی از مهم ترین و جذاب ترین شهرهای کشور به لحاظ گردشگری است و این درجه از اهمیت بر لزوم شناخت و معرفی هرچه بیشتر این شهر می افزاید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه