English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد

انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند 3 نفره سارقان منزل در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد با اشاره به دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان خمینی شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان انجام گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه دریافتند که این سرقت ها توسط یک باند 3 نفره از سارقان سابقه دار و غیر بومی صورت گرفته است.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه، مأموران پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و هماهنگ هر 3 نفر را دستگیر کردند.

 وی در ادمه گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 600 میلیون ریال اموال از منازل مورد سرقت قرار گرفته اعتراف کرد و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که وی نیز در عملیاتی دیگر توسط ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از شهروندان خواست: برای جلوگیری از سرقت منزل،  از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدامی کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء ‌در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار هستند و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نیستند استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه