English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در اصفهان/کشف ۶ میلیارد ریال طلا و نقره

اعضای باند 3 نفره ای که اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به سرقت 6 میلیارد ریال طلا و نقره از منازل مردم اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان منزل در اصفهان/کشف 6 میلیارد ریال طلا و نقره

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه غرب شهر اصفهان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده علمی و بررسی آثار بجا مانده از سارقان در محل های سرقت دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند 3 نفره صورت گرفته است.

این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام کارآگاهان با شناسایی هویت اعضای این باند طی هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 نفر که دارای سوابق کیفری هستند را در مخفیگاه های خود دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه دزدان منازل مردم در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 6 میلیارد ریال طلا و نقره از 15 منزل در غرب شهر اصفهان اعتراف کردند گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال طلا و نقره کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با هشدار به مردم در خصوص نگهداری اموال با ارزش مانند طلا، سکه و نقره در منازل خود گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اشیای با ارزش خود را یا به صندوق امانات بانک ها بسپارند و یا آنها در یک گاو صندوق مطمئن قرار دهند تا فرصت سرقت از سارقان گرفته شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه