English

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد:

بهره برداری هزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد در سال گذشته

فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان تالش گفت: سال گذشته هزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد را به کمک نگاه جهادی سپاه به بهره برداری رساندیم که بامید خدا و همت جوانان انقلابی مان امسال هم همین مقدار مسکن مددجویی ساخته خواهد شد.

بهره برداری هزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: نظام سلطه جهانی این موضوع را میداند که اگر همه ی دشمنان عالم جمع شوند، نمی توانند به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی کوچکترین لطمه ای وارد کنند.

وی موفقیت سپاه را مدیون پشتیبانی رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: به دستور رهبری ما مکلف شدیم  هزار دهستان را بعنوان دهستان نمونه انتخاب و  فعالیت خود را در پنج مولفه زیرساخت، اشتغال، اقتصاد و بهداشت و درمان و سبک زندگی در این دهستان ها  آغاز کنیم.

سپاه موظف به آباد سازی یکهزار دهستان نمونه در کشور شده است

وی افزود: در فاز اول حدود ۱۲۳دهستان در سطح کل کشور انتخاب شدند که سهم استان گیلان سه دهستان و سهم شهرستان تالش نیز از این آمار دهستان حویق می باشد.

شورای اداری تالش

سردار عبدالله پور به خدمات سپاه در بحث مسکن مددجوییی اشاره و خاطر نشان کرد: سال گذشته هزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد را به کمک نگاه جهادی سپاه به بهره برداری رساندیم که بامید خدا و همت جوانان انقلابی مان امسال هم همین مقدار مسکن مددجویی ساخته خواهد شد.

فرماندار تالش در این نشست گفت : تالش دارای مردمی اصیل و انقلابی است و شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است.وی افزود : ۲۸۶ شهید این شهرستان نشان از این روحیه ظلم ستیزی است که شهره عام و خاص می باشد.

سکناگزینی ۱۱هزار عشایر در ییلاقات

مهدوی ضمن اشاره به میزان محصولات کشاورزی و باغی و شرح موقعیت جغرافیایی تالش اضافه کرد: این شهرستان علاوه بر بخش کشاورزی، در بخش تولید صنایع دستی بومی، نگهداری ۳۱۶راس دام وگسترش حوزه آبزی پروری و سکناگزینی ۱۱هزار عشایر در ییلاقات، نقش قابل توجهی در پیشرقت های اقتصادی شهرستانی و استانی ایفا میکند

وی خاطر نشان کرد:  شهرستان ما از لحاظ جذب اشتغال رتبه برتر  را دارا می باشد اما تلاش حداکثری در بحث جهادی اشتغال همچنان ادامه دار است تا با همت مسئولین و عنایات ویژه استانی در اختصاص بودجه به بحث تولیدو اشتغال و ارتقای کشاورزی تالش، کمک مستقیم و روزافزونی به اقتصاد شهرستان تالش، رفع بیکاری و پیشرفت اقتصاد استان نماییم‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه