English

حجت الاسلام اسماعیلی خبرداد:

برابری زیارت حضرت معصومه با زیارت ۱۴ معصوم

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قمر بنی هاشم(ع) و حضرت معصومه(س) سه امامزاده ای هستند که زیارتنامه آنها توسط امام معصوم روایت شده که نشان از جایگاه این امامزادگان والا مقام دارد.

برابری زیارت حضرت معصومه با زیارت 14 معصوم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، در آیین خطبه خوانی و غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) که با حضور جمعی از اعضای خانه مطبوعات و همچنین جمعی از خبرنگاران و عکاسان از خبرگزاری‌ها، نشریات و‌ پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان قم برگزار شد، حجت الاسلام محمداسماعیلی بااشاره به جایگاه حضرت معصومه گفت:براساس روایت،هرکس حضرت معصومه رازیارت کند،14معصوم رازیارت کرده است.

وی با بیان این که زیارتنامه تنها سه تن از امامزادگان توسط امام معصوم نقل شده است، ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قمر بنی هاشم(ع) و حضرت معصومه(س) سه امامزاده ای هستند که زیارتنامه آنها توسط امام معصوم روایت شده که نشان از جایگاه این امامزادگان والا مقام دارد.

وی با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه(س) دارالشفاء است گفت: افراد بسیاری در طول تاریخ با توسل به این بانوی با کرامت شفا گرفته اند که برخی در تاریخ ثبت شده است.

لازم به ذکر است ، از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه