English

مدیرعامل بنیاد برکت در دیدار با استاندار گیلان مطرح کرد؛

مشارکت بنیاد برکت در ۱۱ طرح اقتصادی استان گیلان/امضاء تفاهم نامه میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار گیلان

مدیرعامل بنیاد برکت در دیدار با استاندار گیلان از مشارکت این بنیاد در 11 طرح اقتصادی استان گیلان با ظرفیت 4 هزار اشتغال و با سرمایه 120 میلیارد تومان خبر داد.

مشارکت بنیاد برکت در 11 طرح اقتصادی استان گیلان/امضاء تفاهم نامه میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر محرومیت‌زدایی بویژه در مناطق روستایی گفت: در استان گیلان ساخت 37 مدرسه در مناطق مختلف با 240 کلاس و با اعتبار 21 میلیارد تومان جزء تعهدات بنیاد برکت است که 11 مدرسه در حال احداث است.

 جعفری به مشارکت بنیاد برکت در 11 طرح اقتصادی استان گیلان با ظرفیت 4 هزار اشتغال و با سرمایه 120 میلیارد تومان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرهیز از تصدی‌گری از اهداف بنیاد برکت است پس از سودآوری 4 طرح اقتصادی در استان گیلان از آن خارج و در 7 طرح کماکان فعالیت داریم.

محوریت برنامه‌های بنیاد برکت حول محور ایجاد اشتغال و رفع بیکاری

وی مشارکت در ساخت مساجد، نگهداری ایتام، پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه را از اقدامات دیگر بنیاد برکت در استان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: محوریت برنامه‌های بنیاد برکت حول محور ایجاد اشتغال و رفع بیکاری تعریف شده و توسعه مشاغل خرد بویژه در مناطق روستایی از اهداف ماست.

دیدار مدیر عامل بنیاد برکت با استاندار گیلان

تلاش در موضوعات اقتصاد مقاومتی که محور فعالیت‌های دولت است

مدیرعامل بنیاد برکت تلاش در موضوعات اقتصاد مقاومتی که محور فعالیت‌های دولت است را از دیگر برنامه‌های بنیاد عنوان کرد و گفت: در موضوعاتی همچون صنایع دستی و بسته بندی که مدل های اجتماع محور است و حجم وسیعی از مردم را پوشش می دهد در قالب طرح‌های آفتاب، مهتاب و آسمان با مشارکت جامعه محلی در حال اجراست.

وی نگاه جمعی و یکپارچه‌نگری استاندار گیلان درخصوص واحدهای تولیدی را اقدامی مثبت دانست و اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا با جلوگیری و حذف واسطه‌گری سود اصلی به تولیدکنندگان برسد.

امضاء تفاهم نامه میان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار گیلان

 جعفری از امضاء تفاهم نامه میان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استاندار گیلان پس از نهایی شدن موضوعات قابل مشارکت در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های خوبی برای سال 97 و 98 در استان گیلان پیش‌بینی شده است.

در این دیدار کوچکی نژاد رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به مشارکت بنیاد برکت دوشادوش دولت در امر خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های بنیاد برکت حول محور اشتغال است و در مسیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی گام‌ برمی دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گیلان بالغ بر 800 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، زیربنایی و اجتماعی در حال فعالیت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی اکبر میرزایی

    ۱۶ ساله ازدواج کردم بچه دار نمیشم وضع مالی بدی دارم کارگرم لطفا" کمکم کنید. زندگیمو روشن کنید ممنون
    رودبار گیلان روستای کلشتر علی اکبر میرزایی گلورزی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه