English

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

ستاد اجرایی فرمان امام ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است

محمد مخبر با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این ستاد در کشور 400 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

ستاد اجرایی فرمان امام 400 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمد مخبر در مراسم افتتاح 200 مسجد و مرکز فرهنگی برکت گفت: مسجد یک امکان بزرگ تجربه شده است که از آن غافل شدیم در حالی که می توانیم در بحران های کنونی استفاده کرد. اما از مساجد به نحو مطلوب استفاده نمی شود در حالی که هزینه های زیادی برای ساخت آنها می شود. مساجد کانون انقلاب بودند. اما امروز یک ساعت قبل نماز درهای مساجد باز می شود و یک ساعت بعد نماز درهایش بسته می شود.

وی افزود: در جنگ هم محل فرماندهی نظامی کشور مساجد بود. افرادی که رزمنده شدند همگی اهل مسجد بودند. کسی که محصول مسجد است از استحکام برخوردار است. امروز مشخصه حکومت علوی عدالت اسلامی کشورهایی با نام جمهوری اسلامی در کنار مرزهایمان است اما تفاوت ما با آنها در داشتن ولایت و رهبری است که عدالت علوی در آن متبلور است. آنچه رهبری را زجر می دهد ناعدالتی است که کنار خانه چند میلیاردی کسی در کارتن بخوابد. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: در کشوری با این منابع عظیم آبی و سوخت های فسیلی و معدنی, عدالت ایجاب می کند فقیر نداشته نباشد. بیکاری و فقر ضد عدالت است. مبارزه با فقر و بیکاری مربوط به دستگاه خاصی نیست و عظمی ملی میخواهد. 

مخبر تاکید کرد: در ستاد اجرایی فرمان امام یک نهضت اساسی در چند محور راه افتاده است که یکی از آنها اشتعالزایی است که موفق شده بیش از 400 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کنندد و این مسیر ادامه می یابد. 

وی افزود: ما از مسایل مناطق کمتر توسعه یافته غافل نبودیم در این راستا 4500 روستا را در تمامی استانها هدف گیری شد که از این تعداد 2300 روستا تمام مسایلشان در حوزه زیرساختی و معیشتی حل شد, هزار روستا 75 درصد مسایلشان و 500 روستا 30 درصد مشایل شان حل شد. 

مخبر تصریح کرد: همچنین 16 شهرستان و بخش هدف گیری شد تا تمام مسایلشان مرتفع گردد در این راه از استانداری ها و سپاه کمک گرفتیم. راور نهبندان هرمز دلگان سرباز بیجار باشت نورآباد کارون حمیدیه از جمله این شهرها بودند. فکر می کنم با این روند نقش اساسی در محرومیت زادیی متطقه ایفا کنیم. 

رییس ستاد اجرایی فرمان امام بیان داشت: به حدی وسعت کار بنیاد برکت در کشور زیاد شده است که هر هفته می توان در حد مراسم امروز پروژه افتتاح کنیم. این کشور امام زمان و امیرالمومنین است و تنها کشور شیعه به این شکل است و شاید به همین دلیل خدا به ما کمک می کند. وجود رهبری تنها نعمتی است که با آنها می توان مشکلاتمان را حل کنیم. در آسیا کشورهایی هستند که بدون هیچ منابع رشدهای اقتصادی بالا دارند چرا ما با این منابع و حضور مقام معظم رهبری نمی توانیم پیشرفت و رشد داشته باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه