English

با همکاریاوقاف و امور خیریه قم؛

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای اسکان مسافران در قم

چهار بقعه در منطقه خوش آب و هوای بخش کهک با دارا بودن امکانات اقامتی برای میزبان مسافران تابستانی به استان قم آماده شده است.

استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای اسکان مسافران در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم،  فصل تابستان و شروع فصل گرما فرصت مناسبی برای سفر به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا را فراهم می کند و در این راستا بخش کهک قم با دارا بودن جاذبه های بسیار زیاد گردشگری با آب و هواب خنک و ییلاقی یکی از مکان های مناسب برای سفر خواهد بود.

 استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه قم برای اسکان شبانه زائران و مسافران متواند نقش بسزایی در جذب مسافر ایفا کند و از این رودر این بخش چندین بقعه متبرکه وجود دارند که برخی از آنها دارای امکاناتی برای اسکان موقت هستند.

بر این اساس حرم‌های مطهر امامزادگان نورعلی(ع) با هشت اتاق، هادی(ع) روستای وشنوه با هفت اتاق، اسماعیل(ع) با سه اتاق و اسحاق(ع) روستای میم با چهار اتاق در خدمت زائران قرار دارند همچنین سالن‌هایی برای برپایی چادر و اقامت گروهی و کاروانی هم در جوار این بقاع متبرکه فراهم شده است.

گفتنی است اسکان موقت و شبانه در حرم‌های مطهر امامزادگان کهک، تنها در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و اسکان افراد مجرد در این اماکن امکان‌پذیر نیست

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه