English

از ۱۶تیرماه لغایت ۳۱ مردادماه؛

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت گفت: طرح نشاط معنوی در ۲۸ بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی طرح نشاط معنوی با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جوار بقاع متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: در قالب این طرح که از ۱۶تیرماه آغاز و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت، اردوهای یک روزه و دو روزه برپا شده و در قالب این اردوها، معارف و احکام دین را به دانش آموزان تعلیم و همچنین مسابقات قرآنی و ورزشی برگزار می‌کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت همچنین افزود: امسال علاوه براینکه برای دومین سال از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه علوم قرآنی و حدیث در کنار مبلغین اعزامی و بومی استفاده می‌شود از حضور ۸ مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم بهره خواهیم برد، همچنین از تعدادی مبلغان بومی در طرح نشاط معنوی امسال استفاده می‌کنیم.

در قالب طرح نشاط معنوی، خیمه‌های معرفت نیز برپا می‌شود

وی همچنین تصریح کرد: در قالب طرح نشاط معنوی، خیمه‌های معرفت نیز برپا می‌شود و شاخص‌ترین خیمه معرفت دو خیمه معرفت امامزاده هاشم(ع) و خواهر امام(س) رشت هستند.

کریمی همچنین ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم مخاطب بیشتری جذب کنیم به‌صورت تخصصی از هدایا استفاده می‌کنیم و هدایا را در راستای سایر اقدامات تقدیم می‌کنیم تا برای مخاطبان جذاب باشد.

آستان مقدس امام زاده هاشم(ع)به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین بقاع استان

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت آستان مقدس امام زاده هاشم(ع) را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین بقاع استان دانست و افزود: آستان مقدس امام زاده هاشم(ع) کامل‌ترین خیمه معرفت شامل ۵ خیمه را در خود دارد.

کریمی افزود: همچنین تعداد مبلغان این آستان مقدس بیشتر از سایر بقاع متبرکه است و پس از اتمام طرح نشاط معنوی نیز مبلغان تا پایان تابستان در آنجا حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام طرح نشاط معنوی، ارتباط مبلغان با دانش آموزان قطع نخواهد شد و مبلغان در قالب طرح‌های دیگر با دانش‌آموزان ارتباط می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه