English

از ابتدای تابستان تا ۱۵ تیرماه؛

تحویل ۱۸۱ میلیون مترمکعب گاز به ۳ نیروگاه تولید برق استان

مدیرعامل گاز گیلان با اشاره نقش مهم گاز در زمینه تامین انرژی استان اظهارکرد: این شرکت از ابتدای تابستان تا 15 تیرماه، بیش از 181 میلیون مترمکعب گاز به 3 نیروگاه تولید برق استان تحویل داده است.

تحویل 181 میلیون مترمکعب گاز به 3 نیروگاه تولید برق استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر با اعلام اینکه تحویل روزانه 12 میلیون مترمکعب گاز در تابستان در نوع خود یک رکورد محسوب می شود بیان کرد: این میزان تحویل گاز به بخش نیروگاهی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 11 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به دستورالعمل استانداری گیلان درخصوص کاهش ساعات کاری ادارات دولتی بعلت گرمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق بیان نمود: شرکت گاز استان گیلان نیز همراستا با سایر نهاد های دولتی استان با اجرای این دستورالعمل، در جهت مدیریت مصرف برق تلاش نموده است.

مدیرعامل گاز گیلان اظهار کرد: شرکت گاز درجهت صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر اجرای دستورالعمل استانداری اقدامات موثری از قبیل استفاده از پنجره های دوجداره برای کاهش هدررفت سرما، سرویس وسایل برقی درجهت افزایش راندمان آنها، خاموش کردن لامپ های اضافه و دستگاه های برقی غیرضروری و ... را به انجام رسانده است.

صرفه جویی یک معروف است

 اکبر در پایان با بیان اهمیت موضوع صرفه جویی بویژه از دیدگاه اسلام گفت: از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) صرفه جویی یک معروف است و انجام و امر به آن یک واجب الهی است فلذا این شرکت نیز با تبلیغ راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب و برق، درجهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی تلاش نموده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه