English

۳ هزار پایگاه در کرمانشاه زکات فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه اعلام کرد: هم‌زمان با عید سعید فطر امسال بیش از 3050 پایگاه و ستاد جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان جهت جمع‌آوری فطریه کرمانشاهیان مستقر می‌شود.

3 هزار پایگاه در کرمانشاه زکات فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری کرمانشاه، بنا بر اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، زکات فطریه امسال هم‌زمان با عید سعید فطر در بیش از سه هزار و ۵۰ پایگاه و ستاد جمع‌آوری زکات فطریه در مساجد، مصلاهای برگزاری نماز جمعه، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میدان‌ها و مکان‌های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان از شهروندان کرمانشاهی دریافت می‌گردد.

گفتنی است که از این تعداد پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در کرمانشاه، دو هزار و ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روستاها و مابقی پایگاه‌ها در سطح شهرهای استان دایر خواهد شد و این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر آماده دریافت زکات فطره مردم مؤمن و روزه‌دار استان کرمانشاه بوده و روز بعد از عید نیز دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میدان‌ها به کار جمع‌آوری فطره ادامه خواهند داد.

بر پایه این گزارش، صندوق‌های جمع‌آوری در پایگاه‌های امداد به تفکیک زکات سادات، عام و صندوق‌های کفارات تعبیه‌شده‌اند و زکات فطره مردم خیر استان ظرف ۲۴ ساعت بعد از جمع‌آوری، به سرپرستان خانوارهای مددجو پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که در عید فطر سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در استان کرمانشاه جمع‌آوری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی