English

محسن ولیئی :

۳۰۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه در استان تهران برقرار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: روز عید فطر 3000 پایگاه ثابت و سیار و 300 دستگاه کارتخوان توسط کمیته امداد امام خمینی در استان تهران استقرار می شود

3000 پایگاه جمع آوری فطریه در استان تهران برقرار می شود

محسن ولیئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: سه هزار پایگاه ثابت و سیار در استان تهران برای جمع آوری فطریه مستقر می شوند.

او با بیان اینکه جمع آوری فطریه با مسئولیت دبیرخانه شورای زکات هر استان انجام می شود گفت:اولویت موارد استفاده از این فطریه ها،بیماران صعب العلاج، سالمندان، کمک هزینه جهیزیه و.. است و فطریه جمع آوری شده در مساجد نیز  بین نیازمندان شناسایی شده در همان منطقه توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد استان تهران، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه های بسیج، مصلی های برگزاری نماز و واحد های سیار آماده جمع آوری زکات فطریه و کفاره های روزه داران و هم چنین 300 دستگاه کارت خوان برای پرداخت فطریه اختصاص یافته است.وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه شورای زکات استان تنها مرجع قانونی است که می تواند نسبت به جمع آوری فطریه اقدام کند.

ولیئی در ادامه گفت: باتوجه به فراهم بودن امکان واریز تلفنی فطریه ها شهروندان می توانند با شماره تلفن 7355 و شماره گیری عدد 15  اقدام به پرداخت فطریه خود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه