English

پیگیری موج نتیجه داد؛

پیگیری ماجرای ضرب و شتم معلم رومشکانی در دستور کار کارشناسان آموزش و پرورش لرستان قرار گرفت

پس از انتشار خبر ضرب و شتم مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشکان در خبرگزاری موج، جمعی از مسوولین آموزش و پرورش لرستان جهت پیگیری موضوع به منزل این معلم مضروب رفتند.

پیگیری ماجرای ضرب و شتم معلم رومشکانی در دستور کار کارشناسان آموزش و پرورش لرستان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، پس از انتشار خبر ضرب و شتم مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشکان در خبرگزاری موج، جمعی از مسوولین آموزش و پرورش لرستان جهت پیگیری موضوع در منزل پرویز بازوند حاضر شدند تا پرونده وارد مرحله تازه‌ای شود.

بر اساس این گزارش، تیمی متشکل از رئیس دایره حقوقی، رئیس حراست و رئیس بازرسی؛ ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش‌ و پرورش لرستان به منزل این معلم مضروب رفتند تا از نزدیک در جریان حادثه قرار گیرند.

جزئیات حادثه را در اینجا بخوانید

در همین رابطه، پرویز بازوند «مدیر مضروب» به خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، گفت: از پیگیری رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری موج تقدیر و تشکر می‌کنم چرا که این اقدام نه اعاده حیثیت من بلکه، اعاده حیثیت جامعه فرهنگیان استان است.

وی، ادامه داد: از روز گذشته، اداره کل آموزش‌ و پرورش لرستان پس از اطلاع از موضوع به پرونده ورود کرده‌اند که جای تقدیر دارد اما انتظار من این است که در خصوص شکایت مطروحه در محاکم قضایی، از اینجانب حمایت همه‌جانبه کنند چراکه این اقدام ناپسند در محیط آموزشی و اداری صورت گرفته است.

خبرگزاری موج از مسوولین اداره کل آموزش و پرورش و دستگاه قضایی می‌خواهد تا حصول نتیجه مطلوب، از این آموزگار مضروب حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه