English

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش:

خواسته‌ برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس زیاده‌خواهی نبود، تمامیت‌خواهی بود‌

خدانظر دریکوند در آئین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت: به نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌کنم به جای جمع‌آوری امضاء جهت عزل و نصب مدیران، انرژی خود را صرف رفع مشکل کارخانجات و احیای صنایع تولیدی و اشتغال‌زایی در حوزه‌ی انتخابیه خود کنند.

خواسته‌ برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس زیاده‌خواهی نبود، تمامیت‌خواهی بود‌

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت: به دوستان عزیز نماینده پیشنهاد می‌کنم اگر توان امضاء جمع کردنتان را صرف رفع مشکلات کارخانجات و احیای صنایع تولیدی و اشتغال‌زایی در حوزه‌ی انتخابیه خود کنید و لشکر جوانان تحصیل‌کرده بیکار و فهیم همشهری را بر سر سفره نان حلال قرار دهید، دیگر نیازی به چینش افراد در آموزش و پرورش و تبلیغات انتخاباتی با هزینه‌های سنگین نخواهید داشت.

وی، ضمن بیان مشکلات آموزش و پرورش، عدم اجازه مداخله‌گری نمایندگان مردم در مجلس را یکی از رویکردهای مدیریتی خود دانست و اظهار کرد: من معتقد هستم که محیط آموزش و پرورش باید به دور از ریا، چاپلوسی، نابرابری، بی‌اعتمادی، نفاق و افراط‌گری باشد، زیرا آموزش و پرورش تنها با با فضاهای آرام بهبود می‌یابد.

خدانظر دریکوند افزود: در طول مدت کوتاه خدمت خود، بنده و همکارانم روزانه با ده‌ها عامل مزاحم از جانب کسانی مواجه بودیم که برای بر هم زدن تمرکزمان از هر کاری بهره می‌گرفتند، باید دانست که ایجاد اختلال در دستگاه تعلیم و تربیت گناهی سنگین و نابخشودنی است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش لرستان درخصوص حواشی اخیر این اداره کل گفت: حواشی اخیر آموزش و پرورش پیام مهم و سرنوشت‌سازی برای مدیران ارشد و تصمیم‌گیران آموزش و پرورش داشت و چه افتخاری بالاتر از اینکه بنده گفتمان مهم و قابل تاملی را در کشور مطرح کرده‌ام.

دریکوند اضافه کرد: سالیان سال است که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جای جای ایران اسلامی به جای حمایت‌های سیاسی و فکری از آموزش و پرورش سرگرم مهره‌چینی‌های غیراصولی در دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

ما در جلسات، از کمبود امکانات می‌گفتیم و نمایندگان مجلس لرستان از عزل و نصب‌

وی به نشست‌ها و جلسات خود با برخی از نمایندگان اشاره کرد و افزود: در نشست‌ها من از کمبود تجهیزات می‌گفتم آن‌ها از عزل و نصب‌ها، من از تلاش برای جذب اعتبارات می‌گفتم آن‌ها از عزل و نصب‌ها به همین دلیل می‌دانستم با مشکل سختی روبرو هستم.

خواسته نمایندگان از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تمامیت‌خواهی بود

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید به اینکه خواسته‌های نمایندگان زیاده‌خواهی نبود بلکه تمامیت‌خواهی بود، تصریح کرد: به دوستان عزیز نماینده پیشنهاد می‌کنم اگر توان امضاء جمع کردنتان را صرف رفع مشکلات کارخانجات و احیای صنایع تولیدی و اشتغال‌زایی در حوزه‌ی انتخابیه خود کنید و لشکر جوانان تحصیل‌کرده بیکار و فهیم همشهری را سر یک لقمه نان حلال بیندازید دیگر نیازی به چینش افراد در آموزش و پرورش و تبلیغات انتخاباتی با هزینه‌های سنگین ندارید.

خدانظر دریکوند اضافه کرد: اگر موضوع دیدارهای پی‌درپی و رفت و آمدهای هفته‌ای‌تان به وزارت آموزش و پرورش را صرف مشکلات این دستگاه می‌کردید به طور حتم معلمان فهیم و دانش‌آموزان و خانواده آنان قدردان زحمات شما بودند و به موقع پاسخ خیراندیشی شما را می‌دانند که متاسفانه پیگیری در راستای مسائل دیگری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه