English

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه و کلمات قصار امام(ره) در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، گفت: مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و کلمات قصار ایشان در رابطه با ماه مبارک رمضان رمضان برگزار می‌‏شود.

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه و کلمات قصار امام(ره) در لرستان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، گفت: به‌مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و کلمات قصار ایشان در خصوص ماه مبارک رمضان، ویژه فرهنگیان استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر ضرورت محتوابخشی به برنامه‌های بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)، اظهارکرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اندیشه‌های بزرگی دارند و تمام ابعاد شخصیتی ایشان ازجمله سبک زندگی، عرفان و توجه به مردم، باید در طول سال در زندگی ما جاری شود نه این‌که فقط منحصر به ایام رحلت ایشان باشد.

وی، ادامه داد: در طول سال باید برنامه‌های مدونی در خصوص شناخت سیره حضرت امام خمینی(ره) داشته باشیم و می‌طلبد که کنگره حضرت امام خمینی(ره) برگزار شود.

زینی‎وند مقدم، به برگزاری شب شعر آئینی با توجه به سیره امام راحل اشاره و با تاکید بر اجرای کارهای پژوهشی در باب شخصیت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: مسابقه کلمات قصار امام در مورد ماه رمضان نیز برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه