English

ماشین برداشت خرما به تولید انبوه می‌رسد

قرارداد فروش ماشین برداشت خرما تولیدشده توسط یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان امضا شد.

ماشین برداشت خرما به تولید انبوه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  در مراسمی که با حضور رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، مدیرعامل شرکت آریا فراز نخل، قرارداد فروش اولین ماشین برداشت خرمای تولیدشده توسط فناور پارک هرمزگان امضا شد.

با امضای این قرارداد، فناور پارک هرمزگان برای اولین بار وارد فاز تولید انبوه این محصول شد تا علاوه بر درآمدزایی، برداشت خرما نیز با سهولت انجام گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به امضای این قرارداد گفت: پارک هرمزگان در تلاش است تا درزمینه‌ی تولید محصولاتی که بخشی از مشکلات جامعه را مرتفع و کیفیت کار را افزایش می‌دهد، حمایت ویژه‌ای کند که تولید ماشین برداشت خرما یکی از این اقدامات است.

علی فتی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به تابستان و فصل برداشت خرما، وجود چنین دستگاه‌هایی بیشتر احساس می‌شود ازاین‌رو قرارداد فروش ماشین برداشت خرما در زمان بسیار خوبی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: برداشت خرما خطرات زیادی برای نخل داران هم به همراه دارد به همین دلیل لزوم ساخت دستگاه‌هایی که بتواند جلوی حوادث احتمالی را گرفته و کیفیت برداشت را افزایش دهد احساس شد که در این زمینه یکی از پزشکان متخصص که بیماران زیادی که براثر سقوط از نخل به وی مراجعه می‌کردند به فکر ساخت این دستگاه افتاد تا جلوی خسارات جانی را بگیرد.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، این دستگاه توسط دکتر رحیمی پزشک جراح و تیم اجرایی شرکت آریا فراز نخل ساخته‌شده که ایمنی بالا رفتن از نخل را افزایش داده است.

وی ابراز امیدواری کرد کشاورزان هرمزگان با خرید این محصولات علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان هرمزگانی باعث ایمنی بیشتر کارگران و سرعت و کیفیت بیشتر برداشت محصولات خرما شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی