English

استاندار گیلان مطرح کرد:

بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب ذخیره سازی منابع آبی استان با احیاء آب بندان ها

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اجرای لایروبی و احیای آب بندان ها گفت: با احیاء و لایروبی تالاب های استان خواهیم توانست بیش از 400 میلیون متر مکعب به حجم ذخیره سازی منابع آبی استان بیافزاییم.

بیش از 400 میلیون متر مکعب ذخیره سازی منابع آبی استان با احیاء آب بندان ها

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  مصطفی سالاری در نشست احیا و لایروبی آب بندان ها استان  که امروز در محل دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اهمیت لایروبی و احیاء آب بندان ها در تامین آب اراضی کشاورزی خاطر نشان کرد: باید با ساز و کار دقیق و شفاف در جهت لایروبی و احیاء آب بندان ها گام برداریم.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اجرای لایروبی و احیای آب بندان ها در افزایش حجم ذخیره سازی منابع آبی استان تصریح کرد: با احیاء و لایروبی تالاب های استان خواهیم توانست بیش از 400 میلیون متر مکعب به حجم ذخیره سازی منابع آبی استان  بیافزاییم.

استاندار گیلان  احیاء و لایروبی آب بندان ها را علاوه بر افزایش ذخیره سازی منابع آبی، فرصتی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری استان برشمرد و افزود:  پرورش پرندگان، آبزی پروری، فعالیت های گردشگری از جمله طرح هایی به شمار می رود که می توان علاوه بر ذخیره سازی منابع آبی در آب بندان ها اجرا کرد. 

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم درهر بخش اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه