English

پیشگیری از تصرف اراضی ملی در زهوکی بندرعباس

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از پیشگیری تصرف 655 مترمربع از اراضی ملی در زهوکی بندرعباس خبر داد.

پیشگیری از تصرف اراضی ملی در زهوکی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روح‌الله وفاکیش گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و آمایش حفاظتی اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان بندرعباس و با تعیین نقاط بحرانی و مهم با گشت‌های حفاظتی هدفمند توسط نیروهای پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان این اداره موفق شد به میزان 655 مترمربع از تصرف اراضی ملی منطقه زهوکی پیشگیری کند.

وی افزود: با توجه به رویکرد پیشگیرانه این اداره در مباحث حفاظت از انفال در همان مراحل اولیه (شروع به تصرف) با حضور به‌موقع محافظین انفال و با حمایت دستگاه قضا با اعمال تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی از تصرف  اراضی ملی پیشگیری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: پاسگاه حفاظت این شهرستان  در راستای پیشگیری از تخریب اراضی به‌صورت جدی با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

روح‌الله وفاکیش افزود: پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب، تصرف و آتش‌سوزی از طریق شماره تلفن 1504 است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه