English

جشن گلریزان آزادى زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان برگزار شد

جشن گلریزان آزادى زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

جشن گلریزان آزادى زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان برگزار شد

به گزارش خبر گزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در جشن گلریزان آزادى زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان با اشاره به اینکه در اسلام قوانینی چون پرداخت خمس و زکات وجود دارد که باید پرداخت شود، گفت: براساس قوانین اسلامی کسانی که دارای استطاعت مالی هستند باید به حج بروند.

وی همچنین ادامه داد: در قرآن مجید از جهاد بسیار صحبت شده است و هر جایی که سخنی از جهاد مطرح شده، ابتدا با مال مقدم شده است و بعد با جان یعنی جهاد بر مال، پیش از جهاد بر جان مطرح است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انسان برای به دست آوردن مال و منال همه تلاش خود را در دنیا انجام می‌دهد، اظهار داشت: انسان اگر به دنبال علم و دانش، کار و کشاورزی و سایر تخصص‌ها می‌رود تنها برای ارتقای سطح مالی و برای حمایت مالی از خانواده خویش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بیش ۵۰ سال است که مردم گیلان را به انجام کار خیر و خیررسانی می‌شناسم

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه یکی از القاب خداوند «بار» به معنی «خدمت رسان» و «یاری کننده» است و در دعاى جوشن کبیر که ١٠٠١ اسم از اسامی خدا در آن آمده به آن اشاره شده است، افزود: این لقب در افراد «خیر» که دست مردم را می‌گیرند و به آنها کمک می‌کنند متبلور شده است.

وی در پایان اظهار داشت: بدانید کودکی که با دیدن آزادی پدرش از زندان خوشحال می‌شود و اشک می‌ریزد با اولین اشکش، خیرین از اجر معنوی برخوردار می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه