English

امام جمعه دلفان:

مشکلات معیشتی خبرنگاران لرستان پیگیری شود

حجت الاسلام جمیاری در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، گفت: مشکلات معیشتی خبرنگاران نباید مانع از حرّیت آنان شود.

مشکلات معیشتی خبرنگاران لرستان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، گفت: رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران در توسعه لرستان تاثیرگذار است.

امام جمعه دلفان، افزود: وقتی خبرنگاران از جنبه مالی تامین شوند، بی‌شک تحت تاثیر صاحبان قدرت و ثروت قرار نخواهند گرفت. اینجا است که به وظیفه قانونی، شرعی و رسالت ذاتی خود عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام جمیاری، ادامه داد: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، خوشبختانه خبرنگاران شهرستان دلفان و اصحاب رسانه لرستان علیرغم وضعیت نامساعد مالی، از حرّیت برخوردارند و تحت تاثیر نظرات حزبی و سیاسی و غیره و ذلک قرار نگرفته و نمی‌گیرند.

وی، تاکید کرد: خداوند متعال به قلم قسم خورده است، این یعنی ارزش قلم فراتر از اندیشه انسانی است.

امام جمعه دلفان، افزود: هر فعال رسانه‌ای که به علم خبرنگاری مسلط بوده و حرمت و قداست قلم را حفظ کند، خبرنگار واقعی است، آن کسی که از علم خبرنگاری بهره برده اما نام خبرنگار را یدک می‌کشد و قلم فروشی می‌کند، بی‌شک خبرنگار نما است.

جمیاری، گفت: از حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات لرستان در این جلسه قدردانی می‌کنم، لکن از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات خبرنگاران استفاده خواهم کرد.

خانه مطبوعات، خانه اول خبرنگاران است

وی، ادامه داد: جناب آقای ساکی از راه‌اندازی دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان دلفان خبر دادند، این اقدام، حرکت شایسته‌ای است و بنده به عنوان یک طلبه از این اقدام حمایت می‌کنم چرا که خانه مطبوعات، خانه اول خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان است.

خانه مطبوعات لرستان

از حقوق خبرنگاران شهرستان دلفان حمایت می‌کنم

امام جمعه دلفان، افزود: خوشبختانه فرماندار شهرستان دلفان پای کار است و در مسیر توسعه شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، لذا ما نیز در حوزه فعالیت‌های خبری، پشتیبان خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و شهرستان دلفان هستیم.

گفتنی است، صبح امروز، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، به منظور رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه دلفان، به دیدار امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان رفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه