English

با پیگیری خانه مطبوعات لرستان؛

دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های شهرستان دلفان افتتاح می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان از موافقت فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان با راه‌اندازی و افتتاح دفتر این خانه در شهرستان دلفان خبر داد.

دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های شهرستان دلفان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در جریان دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان با فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان، با راه‌اندازی و افتتاح دفتر خانه مطبوعات در این شهرستان موافقت شد.

امین ساکی در تشریح این تصمیم، گفت: با توجه به اینکه خانه‌های مطبوعات به عنوان سرسلسله روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دوهفته‌نامه‌ها، ماه‌نامه‌ها، فصل‌نامه‌ها و سالنامه‌ها انجام وظیفه می‌کنند، لذا یکی از اختیارات هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، تاسیس دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها به منظور بسط و تقویت ارتباط میان اصحاب رسانه با دستگاه‌های اجرایی و اشخاص است، به همین منظور در جلسه‌ با جناب آقای طولابی فرماندار دلفان «نورآباد»، مصوب شد تا واحدی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت راه‌اندازی دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های دلفان در اختیار قرار گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، افزود: بر اساس مصوبه تنظیمی، مقرر شد تا ظرف 10 روز آینده، این واحد به عامل خانه مطبوعات شهرستان دلفان تحویل و در مراسمی، افتتاح شود.

از فرماندار دلفان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکر می‌کنم

وی، ادامه داد: بی‌شک، هرگونه حمایت از اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه، توسعه استان را به همراه خواهد داشت، لذا جا دارد تا به نمایندگی از اعضای هیات مدیره، از همراهی و همکاری فرماندار محترم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان در راه‌اندازی دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های دلفان «نورآباد» تقدیر و تشکر کنم.

دفتر نمایندگی خانه مطبوعات لرستان در شهرستان‌های واجد شرایط تاسیس می‌شود

ساکی، گفت: هدف خانه مطبوعات لرستان در دوره پنجم، ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی است، لذا امیدواریم در آینده نزدیک، با همکاری فرمانداران و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاهد افتتاح دفتر نمایندگی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در سایر شهرستان‌هایی که طبق اساسنامه، واجد شرایط قانونی تاسیس هستند، باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه