English

شهردار اصفهان خبر داد:

اجرای ۱۰۷ پروژه در مناطق ۱۵ گانه شهرداری

شهردار اصفهان از اجرای حدود 107 پروژه با مبلغی بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در مناطق 15 گانه شهرداری خبر داد.

اجرای 107 پروژه در مناطق 15 گانه شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی گفت:حضور در اجتماعات مختلف مردم و برگزاری حدود 30 نشست تخصصی اصفهان فردا با نخبگان و راه اندازی سرویسی جدید در سامانه 137 برای شنیدن نظرات سازنده، پیشنهادات و انتقادهای مردم از جمله اقدامات شهرداری برای شنیدن هر چه بهتر نظرات شهروندان عزیز است.

وی با بیان اینکه به زودی با مکانیزمی که اعلام خواهد شد، هر هفته به جمع مردم در مناطق خواهیم رفت، افزود: باید شهر را با مشارکت و همدلی همگان بسازیم. مدیریت شهری در این راه نیاز به مشارکت همه مردم دارد و امیدواریم با حضور در مناطق بتوانیم از ارتباط و یاری شهروندان بهره مند شویم. 

نوروزی تاکید کرد: با وجود مشکلات بسیاری که از گذشته بر دوش شهرداری است، دو کیلومتر از رینگ چهارم به طور صد در صد ساخته شد. علاوه بر این باقی مانده تقاطع اشکاوند با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث و 70 درصد باقی مانده تقاطع خروجی سالن اجلاس با اعتبار 60 میلیارد ریال به اتمام رسید که هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اما به صورت رسمی افتتاح نشده است.

وی با بیان اینکه پل هفتم خط یک مترو در میدان استقلال از اسفند ماه سال 96 آغاز شده و در حال حاضر 60 درصد آن تکمیل شده است، افزود: پیشرفت 30 درصدی نمایشگاه بین المللی و اجرای 79 درصد از پارک 8 هکتاری پردیس هنر در 7 ماه گذشته با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در فازهای دو و سه از جمله اقدامات عمرانی شهرداری طی ماه های گذشته بوده است.

شهردار اصفهان گفت: حدود 107 پروژه با مبلغی بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در مناطق 15 گانه و شامل خیابان سازی، پیاده روسازی، سالن ورزشی و مراکز فرهنگی در حال اجرا است. همچنین بخش بسیاری از چهارباغ با مبلغی بالغ بر 160 میلیارد ریال پیاده روسازی شده که آماده استفاده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی