English

کنفرانس بین‌المللی کیفیت خدمات گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود

شهردار اصفهان گفت: کنفرانس بین‌المللی کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان‌نوازی(تجربه میراثایرانی) ۲۶ و ۲۷ تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی جمالی‌نژاد امشب در نشست خبری کنفرانس بین‌المللی کیفیت خدمات در مهمان‌نوازی و گردشگری(تجربه میراثایرانی) اظهار داشت: آن چیزی که در این میان مهم‌تر از حتی خود کنفرانس است همدلی و دغدغه واحد مسئولان در حوزه گردشگری است.

وی با بیان اینکه همیشه در حوزه گردشگری نقش شهرداری، یاری‌رساندن بوده است، افزود: در همین راستا شهرداری در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی انجام داده است، هتل‌هایی در اصفهان در حال ساخت است و هتل هما به عنوان یک طرح بی‌نظیر مصداق بارز این موضوع است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری در تمامی حوزه‌ها به صورت جدی ورود پیدا می‌کند، تصریح کرد: قرار نیست تنها به جاذبه‌های تاریخی اهمیت دهیم بلکه باید جاذبه‌های دیگر را نیز مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تا پایان سال نخستین آبزی‌خانه منطقه و کشور در اصفهان به بهره‌برداری برسد، در همین راستا شهرداری در حوزه جاذبه‌های تأسیسی اقدامات خوبی انجام داده است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین خلأ گردشگری، تورهای منظم ورودی هستند، بیان کرد: اگر تمام زیرساخت‌ها هم فراهم شود باید به این عرصه ورود جدی پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه گردشگران داخلی اشباع شده است، گفت: متاسفانه در حوزه گردشگران خارجی هنوز فاصله زیادی تا شرایط ایده‌آل داریم، مهمان‌نوازی و ارتقای کیفیت خدمات یکی از راه‌های حل این مشکل است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی سبب ایجاد همین دغدغه‌ها می‌شود، افزود: این همایش‌ها به اقدام و عمل می‌رسد اما شاید کمی به طول بینجامد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه