English

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب؛

بهسازی مدارس فرسوده نیاز به حمایت ملی دارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب از نوسازی و بهسازی بیش از 30 مدرسه در این شهرستان خبر داد.

بهسازی مدارس فرسوده  نیاز به حمایت ملی دارد

غلامرضا سالاری میری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج گفت: کار نوسازی و بهسازی بیش از 30 مدرسه در شهرستان میناب شروع‌شده است.

وی با اشاره به دیدار با فرماندار میناب، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان هرمزگان و همچنین رئیس سازمان نوسازی، توسعه تجهیزات مدارس کشور، گفت: در این دیدار قول ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در 2 طبقه داده شد که در حال انجام است.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان میناب افزود: مبلغ 700 میلیون تومان نیز جهت تجهیز کلاس‌های مدارس این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

سالاری با عنوان اینکه کار نوسازی سازی و بهسازی 28 مدرسه این شهرستان انجام‌شده اظهار امیدواری کرد که این مدارس تا اول مهرماه به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال یک میلیارد و 600 میلیون تومان از سازمان مدیریت بحران استانداردی هرمزگان اخذشده که 600 میلیون تومان آن صرف خرید کانکس و یک میلیارد آن نیز جهت ساخت مدرسه شهید عباسپور روستای قاسم جلالی و همچنین مدرسه حنظله روستای گودو مصرف‌شده است.

وی خاطرنشان ساخت: 6 در این شهرستان به همت خیرین مینابی در حال احداث است.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان میناب با اشاره به اینکه شروع نوسازی مدارس مستهلک میناب با پیگیری اصحاب رسانه ممکن شد گفت: بهسازی و نوسازی این مدارس نیاز به حمایت و نگاه ملی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی