English

بازگشت گروگان ۴ ساله به آغوش خانواده

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: آدم‌ربایی با تلاش مأموران آگاهی میناب و پس از دستور مقام قضایی این امر به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و گروگان کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

بازگشت گروگان 4 ساله به آغوش خانواده

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: به گزارش کلانتری 11مبنی بریک فقره آدم‌ربایی با تلاش مأموران آگاهی میناب و پس از دستور مقام قضایی این امر به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و گروگان کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

وی افزود: با استفاده از کار اطلاعاتی و پلیسی مشخصات آدم‌ربایان شناسایی و با اخذ دستور دادستان دو اکیپ ویژه از پلیس آگاهی میناب وارد مخفیگاه آدم‌ربایان شدند که در این رابطه سه نفر از آدم‌ربایان شناسایی و یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی منزل آدم‌ربایان و تنگ شدن عرصه بر گروگان گیران توسط پلیس آگاهی میناب پسربچه 4 ساله مینابی کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی از شهروندان مینابی خواست مواظب فرزندان و کودکان خود باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه