English

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بیان کرد:

همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان/برپایی ۱۵۰ سفره افطاری با مشارکت خیران در استان

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از برگزاری همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان/برپایی 150 سفره افطاری با مشارکت خیران در استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا محمدی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تأکید بر همدلی و همراهی بیش‌ازپیش نیکوکاران با نیازمندان در این ماه پربرکت، گفت: خیران گیلانی همواره در کمک به ایتام و نیازمندان و برپایی سفره های  افطاری پیشتاز بوده‌اند و انتظار می‌رود امسال هم در ماه مبارک رمضان شاهد حضور پررنگ نیکوکاران در برنامه‌های مختلف کمیته امداد باشیم.

10هزار فرزند محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران

وی تقویت فرهنگ اکرام ایتام و رسیدگی بیشتر به نیازمندان را از برنامه‌های ‌ویژه کمیته امداد گیلان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: در حال حاضر پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند که توسط 25 هزار نیکوکار حمایت می‌شوند و 10هزار فرزند محسنین فاقد حامی هم در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

محمدی بابیان اینکه ‌مردم نوع‌دوست گیلان در تمام ایام سال و به‌ویژه در ماه مبارک رمضان کمک‌های خود را به ایتام و نیازمندان اهداء می‌کنند یادآور شد: سال گذشته استان گیلان مقام نخست کشوری را در برپایی سفره‌های افطاری کسب کرد.

برپایی 150سفره افطاری با مشارکت خیران در استان

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برپایی 150سفره افطاری با مشارکت خیران در استان، توزیع پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، اهداء هزار سبد غذایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ازجمله برنامه‌هایی است که برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است.

وی اجرای برنامه شوق دیدار و ملاقات گروهی و انفرادی 800 نفر از حامیان با ایتام ، جذب سه هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت : اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان هر شهرستان در منازل مددجویان و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها هم در دستور کار این نهاد درماه مبارک رمضان قرار دارد.

محمدی از مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادهای مذهبی گیلان در طرح‌های اکرام ایتام خبر داد و افزود:‌ برای اجرای این برنامه‌ها تفاهم‌نامه‌های مشترکی بین کمیته امداد و سازمان‌هایی مانند تبلیغات اسلامی،‌ اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه گیلان به امضاء رسیده است.

صد درصد هزینه‌های اکرام و برپایی سفره‌های افطاری توسط خود خیران تأمین می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه صد درصد هزینه‌های مربوط به اکرام و برپایی سفره‌های افطاری توسط خود خیران تأمین می‌شود اظهار کرد:‌ مشکلاتی نظیر مسکن،‌ پوشاک،‌ تغذیه،‌ مسائل آموزشی و بهداشتی هم از مواردی است که اقشار آسیب‌پذیر در آن به‌شدت نیازمند مساعدت دستگاه‌ها و خیران هستند.

همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان

وی از برگزاری همایش بزرگ گیلانیان مقیم تهران در نیمه ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود: این همایش برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های خیران گیلانی مقیم تهران جهت کمک و یاری‌رساندن هرچه بیشتر به نیازمندان در تاریخ 9 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی