English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان خبرداد:

کمک هفت میلیارد ریالی خیران به مراکز نیکوکاری گیلان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از کمک های مادی و معنوی خیران به محرومان از طریق مراکز نیکوکاری ، گزارشی از عملکرد این مراکز در سطح استان ارائه داد.

کمک هفت میلیارد ریالی خیران به مراکز نیکوکاری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت ، حمیدرضا امیری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون 18 مرکز نیکوکاری در استان فعال هستند، گفت: مجوز راه‌اندازی هشت مرکز دیگر از کمیته امداد امام خمینی اخذ شده است و در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هشت مرکز نیکوکاری یاد شده  تا پایان تابستان سال جاری در پنج شهرستان گیلان راه‌اندازی می‌شوند، افزود: سهم شهرستان صومعه‌سرا چهار مرکز نیکوکاری و سهم هر کدام از شهرستان‌های رشت، لنگرود، منجیل و کوچصفهان یک مرکز است.

امیری تعداد خانوارهای تحت حمایت مراکز نیکوکاری استان گیلان را پنج هزار و 400 خانوار اعلام کرد و گفت:  امسال تاکنون هفت میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیران به مراکز نیکوکاری استان پرداخت شده است که این میزان کمک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 123 درصد رشد داشته است.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان با اشاره به اینکه خیران در سال گذشته 20 میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری استان گیلان به نیازمندان تحت حمایت کمک کرده اند، افزود: شناسایی فقرا و هم‌چنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو ، اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری در محلات است.

وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را با محوریت مساجد عنوان کرد و گفت : راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش مهمی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان داشته است ، زیرا این مراکز کمک‌های مردمی را در اسرع وقت جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه