English

انعقاد تفاهم‌نامه ٨٨ میلیاردی در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تفاهم‌نامه فرهنگی استان کرمانشاه، در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضاء دکتر سید عباس صالحی و استاندار کرمانشاه می‌رسد.

انعقاد تفاهم‌نامه ٨٨ میلیاردی در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری از انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه خبر داد و افزود: توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم‌نامه استان کرمانشاه به ارزش ٨٨ میلیارد تومان تنظیم‌شده است که حدود ٦٥ میلیارد در بخش عمرانی سهم استان و نزدیک به ٣٠ میلیارد سهم وزارت خانه است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری بیش از ٢٠ میلیارد اعتبار پیش‌بینی‌شده است که ١٣ میلیارد سهم وزارت خانه و ٧ میلیارد سهم استان است.

جعفری با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در استانداری، سازمان برنامه‌وبودجه و معاونت سیاسی امنیتی استانداری برای تدوین این تفاهم‌نامه، اعلام کرد: تفاهم‌نامه فرهنگ و هنر استان کرمانشاه دریکی از جلسات کاری روز دوشنبه و سه‌شنبه، به امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کرمانشاه می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، متذکر شد: اعتبارات پیش‌بینی‌شده در تمامی بخش‌ها اعم از معاونت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، سمعی و بصری و کانون‌های مساجد مشخص‌شده است.

وی با اشاره به تعیین اعتبارات چندین پروژه عمرانی در این تفاهم‌نامه، گفت: پروژه تالار مرکزی شهر کرمانشاه که وزارتخانه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار را در این تفاهم‌نامه آورده است که مشروط به شناسایی و تملک زمین آن است.

حجت‌الاسلام جعفری، ابراز امیدواری کرد: با این حرکتی که شروع‌شده و تفاهم‌نامه‌ای که منعقد می‌شود، حداقل بتوانیم تالار مرکزی شهر کرمانشاه را جانمایی کنیم تا این پروژه نیز به نتیجه برسد.

رسانه‌های کرمانشاه فردا با وزیر فرهنگ و ارشاد دیدار و گفتگو می‌کنند

گفتنی است که صالحی در سفر دوروزه به کرمانشاه ضمن دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران سازمان‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار می‌کند.

انعقاد تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری کرمانشاه، بازدید از مجتمع‌های فرهنگی هنری دانش و بیستون و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه است.

بنابراین گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از وقوع زلزله سال گذشته در این استان، به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و بررسی وضعیت اصحاب فرهنگ و هنر در این مناطق به کرمانشاه سفرکرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه