English

دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه تشکیل می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ناشناخته ماندن بسیاری از مفاخر استان گفت: دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه تشکیل می‌شود.

دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نشست مشترک دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی استان برای تشکیل دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در نشست تشکیل دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در عرصه فرهنگی همیشه دغدغه مسئولین بوده، ایجاد دبیرخانه دائمی مشاهیر و مفاخر کرمانشاه و بهره‌مند از سبقه تاریخی و فرهنگی بزرگان استان است.

جعفری افزود: بسیاری از مفاخر و مشاهیر کرمانشاه به دلایل گوناگون حتی برای خود کرمانشاهی‌ها ناشناخته مانده‌اند و با ایجاد این دبیرخانه امید می‌رود که اقدامات مؤثری در جهت شناساندن مفاخر و مشاهیر استان انجام گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به این مهم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، همایش‌های زیادی را در راستای نکوداشت مفاخر و مشاهیر کرمانشاه برگزار نموده است و بسیار خرسندیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی، خدمات این افراد را بیش‌ازپیش به جامعه معرفی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بیان داشت: مفاخر استان نباید به دست فراموشی سپرده می‌شوند و در همین راستا از دانش نخبگان در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده می‌کنیم و امسال ایجاد دبیرخانه دائمی و رصد کردن مفاخر استان جزء اولویت‌های کاری محسوب می‌گردد.

گفتنی است که در نشست تشکیل دبیرخانه دائمی مفاخر و مشاهیر کرمانشاه دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره ارشاد، معاون هنری و سینمایی و رئیس امور هنری و مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه