English

استاندار هرمزگان:

باید انجام کارهای فرهنگی با کیفیت در اولویت باشد

استاندار هرمزگان گفت: در عرصه فرهنگ به جای کار کمی باید کار کیفی مناسب صورت گیرد و با برنامه‌ریزی محصول فرهنگی مناسب تولید و عرضه شود.

باید انجام کارهای فرهنگی با کیفیت در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست هم‌اندیشی بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات دستگاه‌های فرهنگی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید بتوانیم با هنجارسازی در جهت اصلاح ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی گام برداریم، عنوان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها از تاثیرگذارترین نهادهای اجتماعی هستند و هر نهالی در این نهادها کاشته می‌شود باید از آن مراقبت کافی صورت گیرد تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی استان باید تلاش کنند تا در تمامی ابعاد فرهنگی و اجتماعی هم‌افزایی ایجاد شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی نباید تنها به منابع دولتی متکی باشند، افزود: در این راستا باید از ظرفیت‌های مردمی و خیرین و عناصر علاقه‌مند که حاضرند در حوزه فرهنگی کار و مشارکت کنند، استفاده شود.

همتی به جاذبه‌های گردشگری هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: از رسانه‌های استان به خصوص صدا و سیمای مرکز خلیج فارس می‌خواهم این جاذبه‌ها و مناطق گردشگری استان را به خوبی معرفی کنند تا هموطنان تشویق شوند که به این مناطق بیشتر سفر کنند.

وی با بیان اینکه جلسات دستگاه‌های فرهنگی استان باید به شکل منظم برگزار شود، اظهار داشت: این جلسات باید نتیجه و خروجی مشخصی داشته باشد که تبدیل به محصول فرهنگی شود و از میزان تاثیرگذاری آن نیز ارزیابی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: هرکدام از دستگاه‌های فرهنگی باید جمعیت مخاطب خود را بشناسند و با زبان و روش مخصوص برای مخاطب خود کار فرهنگی و تبلیغی داشته باشند.

همتی خواستار دوری از کارهای کلیشه‌ای روزمره شد و بیان داشت: در عرصه فرهنگ به جای کار کمی باید کار کیفی مناسب صورت گیرد و با برنامه‌ریزی محصول فرهنگی مناسب تولید و عرضه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی