English

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های مهدوی در اولویت فعالیت‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری بیان داشت: تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های مهدوی در اولویت فعالیت‌های فرهنگی است.

تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های مهدوی در اولویت فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج،مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های مهدوی را در اولویت فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: مهم‌ترین مولفه در فرهنگ انتظار امید به آینده است و این فرهنگ متعالی‌ترین راه برای رسیدن به تکامل و تعالی است.

شکریان‌امیری به برخی مفاهیم در فرهنگ انتظار اشاره کرد و گفت: انتظار موجب به وجود آمدن حالت آمادگی می‌شود برای آنچه انتظار دارند و ضد آن یأس و ناامیدی بوده لذا هر چه انتظار بیشتر باشد، آمادگی نیز بیشتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:در دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی و اسلامی مسئله مهدویت و ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین موضوعات بحث ادیان مختلف در دین مبین اسلام است و یک باور اعتقادی و دینی است که باید در جوامع اسلامی در حوزه‌های مختلف مسئله مهدویت و ظهور تبیین شود و ترویج و توسعه فرهنگ مهدوی می‌تواند سعادت و تعالی را در جوامع اسلامی و انسانی به‌همراه داشته باشد.

امروز جهان بیشتر از همیشه تشنه معارف مهدوی است

وی مسئله مهدویت و آموزه‌های فرهنگ انتظار را دارای دامنه وسیع و گسترده‌ای دانست و افزود: ما به عنوان منتظران مصلح جهانی باید به سیره نورانی ایشان عمل کنیم و امروز جهان بیشتر از همیشه تشنه معارف مهدوی است و باید برای ترویج و نشر فرهنگ مهدوی تلاش کنیم.

شکریان

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌ در بخش دیگری از سخنان خود به بحران‌های امروز جوامع اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به معضلات و مشکلات امروز منطقه و جهان اسلام و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و مستکبرین عالم، تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات و معضلات درک درست جوامع اسلامی از فرهنگ انتظار است و باید با ترویج آموزه‌های مهدوی خود را در برابر این بحران‌ها و چالش‌ها بیمه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه