English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تاکید کرد؛

پاسخگویی مناسب مسئولین در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی

معاون هماهنگی امور عمرانی بر لزوم پاسخگویی مناسب مسئولین در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی تاکید کرد و افزود: مردم انتظار پاسخ روشن و شفاف از زبان مسئولین را دارند.

پاسخگویی مناسب مسئولین در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت شعبانپور در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با بیان اینکه مسئولین باید هنر توزیع عادلانه منابع آب کشاورزی  به  تمامی شالیزارهای استان داشته باشند ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند و با کمک کشاورزان عزیر فصل زراعی جاری را بدون مشکل پشت سر خواهیم گذاشت.

ترغیب کشاورزان به انجام بیمه‌ی مزارع کشاورزی

وی  بر لزوم ترغیب کشاورزان به انجام بیمه‌ی مزارع کشاورزی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با توجه  به گزارش های هواشناسی امیدواریم طی روزها و ماه های آتی شاهد نزولات جوی  در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی، تامین آب شالیزارهای پایین دست جهت نشاء کاری را  ضروری دانست و گفت: تعامل و  تبادل اطلاعات هر چه بیشتر باید میان فرمانداران، بخشداریها و مدیران اجرایی وجود داشته باشد.

در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی  با بهره گیری از خرد جمعی

شعبانپور با اشاره به کاهش نزولات جوی و حجم ذخیره سازی آب سد سفیدرود، بر ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی  با بهره گیری از خرد جمعی تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق و اصولی خواهیم توانست از منابع آبی ذخیره شده در پشت سد سفیدرود  به بهترین شکل ممکن در جهت آبیاری شالیزارها  بهره گیریم.

لزوم  پاسخگویی مناسب مسئولین در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی

وی بر لزوم  پاسخگویی مناسب مسئولین در زمینه تامین و توزیع آب کشاورزی تاکید  کرد و افزود: مردم انتظار پاسخ روشن و شفاف از زبان مسئولین را دارند.

در این نشست  هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد .  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی