English

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد:

فرش قرمز برای بخش خصوصی پهن خواهیم کرد/حمایت از ورزش هدف اصلی ماست

مدیر کل ورزش و جوان خراسان رضوی گفت: ما با تمام توان تلاش کرده‌ایم تا بخش خصوصی حاضر در ورزش متضرر نشود و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک استفاده کرده‌ایم.

فرش قرمز برای بخش خصوصی پهن خواهیم کرد/حمایت از ورزش هدف اصلی ماست

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین وظایفی که بردوش ما قرار گرفته، مسئولیت اجتماعی است، در حوزه ورزش بیش از حوزه‌های دیگر بار این مسئولیت احساس می‌شود، جوانان و ورزشکاران مطالباتی از ما دارند که باید برای پیگیری و محقق ساختن آن‌ها تلاش کرد.

وی افزود: وقتی مسابقات برون مرزی آغاز می‌شود شور شعف خاصی بین تمام مردم به راه می‌افتد با بالا رفتن پرچم کشورمان احساس غرور و سربلندی را حس می‌کنیم، اما این احساس تنها ساعاتی وجود دارد و بعد از آن به فراموشی سپرده می‌شود و ورزشکار را به امان خدا رها می‌کنند. بخش‌هایی در کشور هستند که این توان را دارند که پشتیبان و حامی ورزشکاران و افتخار آفرینان باشند لذا باید مسئولین ورزشی مسیر را به درستی برای آن‌ها ترسیم کنند تا وارد این حوزه شوند.
ورزش 2017

صبوریان خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی طی ۴ سال گذشته مشکلات سختی برای حامیان مالی ورزش استان که در لیگ‌های حرفه‌ای تیمداری می‌کردند به وجود آمد و متاسفانه علاقه مندان بسیاری تیم‌های محبوب خود را از دست دادند. در خراسان رضوی مانند برخی استان‌های دیگر صنایع و کارخانه جات دولتی و نیمه دولتی چندانی برای حمایت از ورزش وجود ندارد اغلب بخش خصوصی فعالیت دارد که با توجه به شرایط فعلی کمی سرمایه گذاری در ورزش برای بخش خصوصی دشوار است.

وی ادامه داد: ما با تمام توان تلاش کرده‌ایم تا بخش خصوصی حاضر در ورزش متضرر نشود و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک استفاده کرده‌ایم. خوشبختانه پس از وقفه‌ای کوتاه و عدم حضور در برخی لیگ‌های حرفه‌ای شورای هماهنگی بانک‌های استان آمادگی خود را برای ورود به حوزه تیمداری اعلام کرده است.

صبوریان خبرداد: با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر شیران و توانستیم تعامل خوبی با شورای هماهنگی بانک‌های استان ایجاد کنیم و با کمک بانک‌ها امسال شاهد حضور نمایندگان بیشتری از خراسان رضوی در لیگ‌های حرفه‌ای خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه