English

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی:

نقد موثر و سازنده رسانه‌ها کمک زیادی به رشد تئاتر کرده است

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی گفت: رسانه‌ها با نقد موثر و سازنده کمک زیادی به رشد تئاتر و رفع مشکلات این عرصه می‌کنند.

نقد موثر و سازنده رسانه‌ها کمک زیادی به رشد تئاتر کرده است

گزارش خبرگزاری موج و به نقل از ستاد جشنواره جیگی جیگی، عبیر معتوق، اظهار داشت: اولین باری است که در ایران و مشهد حاضر هستم و از این حضور بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: من در بخش فرهنگی سایت صوت لبنان الاغترابی فعالیت دارم و این سایت در سه کشور لبنان، تونس و ساحل عاج شعبه دارد.

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی با اشاره به اینکه قبل از حضور در مشهد این حدس را داشتم که به شهری خاص سفر می‌کنم، خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی‌جیگی فرصت این حضور را فراهم کرد و در این سفر و ماموریت کاری در تلاش هستم که بهترین انعکاس را در معرفی این شخصیت بزرگ داشته باشم.

معتوق تصریح کرد: با تئاتر ایران آشنایی خاصی نداشتم، اما با موسیقی و سریال ایرانی آشنایی خوبی دارم و نمونه شاخص آثار ایرانی سریال یوسف پیامبر بود.

وی تاکید کرد: لبنان هنرمندان خوبی در زمینه تئاتر دارد که بخش عمده‌ای از آنها خانم‌ها هستند و در نمایش‌های مدرن و دراماتیک ایفای نقش می‌کنند و برخی آثار به‌صورت ۱۰۰ درصد زنانه بوده است و در برخی دیگر از آثار نیز ایفای نقش مشترک را دارند.

خبرنگار سایت صوت لبنان الاغترابی با اشاره به نقش سازنده رسانه‌ها در رشد و توسعه هنر، گفت: رسانه‌ها با نقد موثر و سازنده کمک زیادی به رشد تاتر و رفع مشکلات این عرصه می‌کنند و با نقد تاترها گام‌های مثبتی در مسیر رشد این هنر برداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه