English

برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها در انزلی

به دنبال برگزاری نشست متولیان جشنواره رضوی در استان گیلان، جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها در انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این نشست با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنریامام رضا(ع)، سازمان منطقه آزاد انزلی، اداره کل ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات گیلان برگزار شد.

فیاضی قائم مقام مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در این نشست، با معرفی شاخص ها و تبیین اهداف بنیاد امام رضا (ع) به تاریخچه جشنواره و حساسیت های ملی و بین المللی آن اشاره و اظهار کرد: همه ما نسبت به امام هشتم دین داریم و باید برای اشاعه فرهنگ رضوی و عرض ارادت به امام رضا (ع) مشارکت گسترده ای داشته باشیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره رضوی در منطقه آزاد انزلی می تواند اتفاق بزرگتری باشد چراکه با نام امام رضا (ع) پای خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران رسانه ای کشور به این منطقه باز خواهد شد.

نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر خانه های مطبوعات کشور نیز گفت: جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها فرصت طلایی برای رسانه ها و منطقه آزاد انزلی خواهد بود که امیدوارم بهره برداری لازم از این فرصت انجام شود.

رنجبر افزود: این جشنواره می تواند تمام استان را تحت الشعاع قرار دهد و حضور مدیران و خبرنگاران مطبوعات و رسانه های کشوری قطعاً برای توسعه و معرفی ظرفیت ها و توانایی های منطقه آزاد انزلی حائز اهمیت خواهد بود.

معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی نیز گفت: توجه به اشاعه فرهنگ رضوی از اقدامات مهم حوزه فرهنگی منطقه آزاد انزلی است و تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا در این حوزه گام های موثر و مطلوبی برداریم.

فاتحی افزود :اقدامات فراوانی در زمینه معرفی فرهنگ رضوی انجام داده ایم مثل جشنواره کتابخوان رضوی در منطقه آزاد که آمار مطالعه مطلوبی نیز بدست آمد.

افقی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز ضمن تاکید بر برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در منطقه آزاد ایده خوب و مناسبی است و انتخاب استان رسانه ای گیلان برای میزبانی آن در زمینه فعالیت های رسانه ای فرهنگ رضوی بسیار موثر و تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: در زمینه برگزاری و اجرای جشنواره رضوی قطعا کمک کرده و سعی می کنیم در هشتمین سال میزبانی این جشنواره بزرگ ملی در گیلان موثر واقع شویم.

فراخوان جشنواره رضوی به زودی منتشر خواهد شد و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان آن نیز 28 تیرماه امسال در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه