English

سخنگوی شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور:

اساسنامه خانه‌های مطبوعات استانی اصلاح می‌شود

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور گفت: اساسنامه فعلی خانه‌های مطبوعات استانی با نظرخواهی از صاحبان رسانه‌ها، مدیران مسوول، خبرنگاران و نمایندگان مراکز خبری در استان‌ها، بازنگری و در صورت لزوم اصلاح خواهد شد.

اساسنامه خانه‌های مطبوعات استانی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور، مازیار هوشمند با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دومین نشست اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات که به ریاست مصطفی کواکبیان برگزار شد، گفت: علاوه بر موضوع اصلاح اساسنامه خانه‌های مطبوعات استانی، پیش‌نویس اساسنامه خانه مطبوعات کشور نیز تهیه و به بحث و بررسی گذاشته شد.

او افزود: تعیین رؤسای کمیته‌های شش‌گانه شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور از دیگر تصمیمات این جلسه بود که با پیشنهاد رییس هیات مدیره و موافقت اعضا و به منظور ادامه اقدامات و استفاده از تجارب و تلاش‌های اعضای قبلی خانه مطبوعات، رؤسای کمیته‌های شش‌گانه دوره قبل، به عنوان دبیران فعلی این کمیته‌ها انتخاب و منصوب شدند.

سخنگوی شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور افزود: با رای اعضای کنونی هیات مدیره، مجتبی نوریان به عنوان رئیس کمیته استان‌ها، فردین کمانگیر به عنوان رئیس کمیته حقوقی، اسد بابائی به عنوان رئیس کمیته آموزش، علی خادمی به عنوان رئیس کمیته رفاهی و پشتیبانی، مریم شمس‌الدین به عنوان رییس کمیته پژوهش و مازیار هوشمند به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخاب و معرفی شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه مطبوعات کشور با اشاره به ماموریت کمیته‌های شش‌گانه این تشکل، بیان کرد: شرح وظایف شش کمیته اطلاع‌رسانی، استان‌ها، رفاهی و پشتیبانی، حقوقی، آموزش و پژوهشی مشخص، و روسای این کمیته‌ها موظفند با ارتباط با خانه‌های مطبوعات استانی، نسبت به پیگیری مطالبات آنان اقدام کنند.

هوشمند افزود: در راستای همین ماموریت، روسای کمیته‌ها به استان‌های کشور سفر و با کمک اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استانی پیگیر مشکلات و مطالبات این تشکل‌ها خواهند بود. یکی از موارد مهم مورد بحث در دومین نشست شورای مرکزی، پیگیری موضوع صندوق قرض‌الحسنه خانه مطبوعات کشور از طریق بانک مرکزی و تأکید بر انجام تعهد معاونت مطبوعاتی بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه مطبوعات کشور خاطرنشان کرد: با تاکید رئیس هیات مدیره و پیگیری‌هایی که در هفته آینده انجام خواهد شد، بزودی وضعیت فعالیت این صندوق تک شعبه‌ای به اطلاع اعضا خواهد رسید. همچنین در این جلسه مقرر شد که برای تعیین شرح وظایف خانه‌های مطبوعات استانی نظرات اعضای هیات‌های مدیره این تشکل‌ها در سراسر کشور از طریق مهندس ملکی، معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی اخذ شود تا در جلسه آینده شورا جمع‌بندی شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

او یادآور شد: در پایان این نشست و به منظور تجلیل از اعضای هیات مدیره دوره قبل، از سوی آقایان دکتر حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد) و دکتر کواکبیان (رئیس خانه مطبوعات کشور) لوح یادبودی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه