English

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه:

تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر ادامه دارد

غلامرضا رضایی گفت: تمام تلاش و امکانات خود را برای پیدا کردن جسد کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر به کار گرفته‌ایم.

تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه در خصوص جزئیات کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر ابراز داشت: سانحه دو کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر به این شکل اتفاق افتاد که ظهر امروز در ساعت دوازده و بیست دقیقه ایستگاه هفت سازمان آتش‌نشانی از افتادن دو کودک در رودخانه چم بشیر شهر کرمانشاه مطلع گردیدند و به‌محض اطلاع دو تیم از نیروهای امداد و نجات سازمان به محل اعزام که خوشبختانه موفق به نجات کودک هفت‌ساله شدند اما کودک سه‌ساله دیگر براثر شدت‌جریان آب غرق گردید.

وی افزود: جستجو برای یافتن جسد این کودک همچنان ادامه دارد با توجه به تاریک شدن هوا عملیات جستجو بسیار سخت شده اما گروه‌های امداد و نجات تمام تلاش خود را در این خصوص انجام خواهند داد.

کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر

اقدامات حفاظتی رودخانه چم بشیر بر عهده آب منطقه‌ای است

همچنین شهردار منطقه هفت با ابراز تأسف از رخ دادن این اتفاق ناگوار گفت: ساماندهی این رودخانه سال‌هاست در دست اجرا هست و انجام اقدامات حفاظتی در رودخانه جزء موارد طرح ساماندهی است که این وظیفه بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قرار داده‌شده است.

‍ لازم به یادآوری است که سانحه کودک غرق‌شده در رودخانه چم بشیر در حالی اتفاق افتاده است که با توجه بر اینکه بر اساس قوانین، رودخانه‌های فصلی، انهار. و بستر آن‌ها واقع در محدوده شهری متعلق و مربوط به شرکت آب منطقه‌ای است، لذا شهرداری هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پوشش و محفوظ نمودن مکان‌های ذکرشده بر عهده نداشته و توسط استندهای بتنی علائم هشداردهنده شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در محدوده رودخانه چم بشیر نصب‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه