English

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در گفت‌و‌گو با موج؛

محیط‌بانان لرستان به جلیقه ضد گلوله مجهز شدند

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌و‌گو با موج، از تجهیز محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان به جلیقه‌ ضد گلوله خبر داد.

محیط‌بانان لرستان به جلیقه ضد گلوله مجهز شدند

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، اظهار داشت: تمامی محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان به امکانات امنیتی و جلیقه ضد گلوله مجهز شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، افزود: با توجه به حساسیت شغل محیط‌بانی و با عنایت به اینکه بسیاری از همکاران ما در سازمان حفاظت محیط زیست کشور بارها از سوی متخلفین زیست محیطی مجروح و مصدوم شده و بعضاً به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، بر اساس یک تصمیم جدی، مقرر شد تا کلیه محیط‌بانان، از جمله عوامل خدوم و زحمتکش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، به امکانات امنیتی و جلیقه ضد گلوله مجهز شوند.

محیط زیست لرستان

فتحی بیرانوند، تشریح کرد: به همین منظور، در آئینی که ظهر امروز در «کَلدَر» منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد برگزار شد، کلیه محیط‌بانان و حافظان واقعی محیط زیست لرستان، به جلیقه ضد گلوله و سایر ادوات امنیتی مجهز شدند.

متخلفین زیست محیطی، به قانون تمکین کنند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، گفت: به متخلفین زیست محیطی هشدار می‌دهیم که از اقدامات غیر انسانی و ضد بشری خود دست بردارند و به جای دشمنی با طبیعت خداوندی، از طبیعت و گونه‌های مختلف جانوری لرستان حفاظت و حراست کنند.

فرهنگ‌سازی، اولویت کار محیط زیست لرستان است

وی، افزود: فرهنگ‌سازی زیست محیطی یکی از موارد مهمی است که اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بر آن تاکید دارد. لذا از عموم هم‌استانی‌های عزیز و مردم شریف خرم‌آباد می‌خواهم که در امر فرهنگ‌سازی زیست محیطی و ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت، ما و محیط‌بانان خدوم محیط زیست لرستان را یاری کنند.

مهرداد فتحی بیرانوند

دستگاه قضایی، پشتیبان محیط‌بانان لرستان

مهرداد فتحی بیرانوند، تصریح کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی، به‌ویژه دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد همکاری بسیار خوبی با مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان داشته‌اند که این امر در کاهش تخلفات زیست محیطی نقش مهمی داشته، لذا با توجه به تجهیز همکاران به ادوات و سیستم‌های حفاظتی و جلیقه‌های ضد گلوله، به کلیه محیط‌بانان مستقر در واحدها و پاسگاه‌های عمومی و مناطق حفاظت شده استان ابلاغ شده تا با قدرت بیشتر به حفاظت و حراست از زیست بوم لرستان بپردازند و بدانند که خداوند، قانون و مردم، یار و یاور آنان خواهند بود.

گفتنی است، آئین تجهیز محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، ظهر امروز در پاسگاه محیط‌بانی «کَلدَر» منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه