English

کشف آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی در مشهد

یک آزمایشگاه تولید مخدر صنعتی امروز در بولوار میرزا کوچک خان مشهد کشف شد.

کشف آزمایشگاه تولید مواد مخدر صنعتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف و پاکسازی یک لابراتوار تولید شیشه در مشهد خبر داد.

مهدی خدابخشی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعتی قبل رصدهای میدانی تیمی از ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی، به کشف یک لابراتوار تولید مخدر شیشه در بولوار میرزاکوچک خان مشهد منجر شد.

وی افزود: با صدور دستورات ویژه قضایی این عملیات به سرپرستی سرهنگ صفدری، رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی آغاز شد و ماموران در پی این عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری یک متهم شدند.

خدابخشی با اشاره به کشف 4200گرم هروئین و دو کیلو شیشه و 60 لیتر مواد پیش‌ساز شیشه از این لابراتوار بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر شد که برای فرار از قانون پیشنهاد رشوه 30 میلیون تومانی به ماموران داد که این میزان رشوه نیز ضمیمه پرونده شد.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: ماموران در ادامه این عملیات موفق به شناسایی یک پاتوق دیگر شدند که افراد پس از بلع موادمخدر با حضور در این مکان اقدام به تخلیه مواد می‌کردند که از این مکان نیز مقادیری موادمخدر کشف کرد.

وی با اشاره به کشف و جمع‌آوری ادوات تولید شیشه گفت: عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در مشهد کماکان ادامه دارد و هیچ جایی برای برای اظهار وجود این قاچاقچیان در مشهد وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه