English

به همت اداره کل بهزیستی؛

همایش روز «مددکار اجتماعی» در لرستان برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی و جمعی از مدیران لرستان، از مددکاران اجتماعی استان تقدیر شد.

همایش روز «مددکار اجتماعی» در لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ به مناسبت روز مددکار اجتماعی، در مراسمی که صبح امروز به همت دفتر توانمندسازی خانواده و زنان اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، مددکاران و مددجویان برتر لرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

همایش روز مددکار اجتماعی لرستان

در این مراسم که با حضور موسوی چلک مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی لرستان، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، فارغ‌التحصیلان رشته مددکاری، سوگندنامه حرفه‌ای خود را قرائت کردند.

مددکاران اجتماعی لرستان

تقدیر از مددکاران و مددجویان، تکریم پیشکسوت مددکاری لرستان

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تقدیر از مددکاران نمونه استان، تجلیل از مددجویان برتر اداره کل بهزیستی لرستان و تکریم خانم «فتانه زاهد» پیشکسوت مددکاری لرستان، از جمله برنامه‌های همایش «روز مددکاران اجتماعی لرستان» بود.

همچنین در این مراسم، سید حسن موسوی‌ چلک «رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران»، در سخنانی، به بررسی چالش‌های پیش روی مددجویان و مددکاران اجتماعی کشور پرداخت و از مدیرکل بهزیستی لرستان و رئیس کل دادگستری استان خواست تا در جهت رفع مشکلات این قشر از جامعه ایرانی، تلاش مضاعف کنند.

وی، ادامه داد: سیاست ما این است که همایش مددکاری را نه تنها در تهران، بلکه در جای جای ایران جشن بگیریم.

سید حسن موسوی چلک

حوزه اجتماعی نیازمند تغییرات بنیادین است

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: حوزه اجتماعی یکی از حوزه هایی است که به هر دلیل، دانسته یا نادانسته، مغفول مانده، لذا باید تغییرات بنیادین در این حوزه صورت گیرد.

موسوی چلک، تاکید کرد: متاسفانه علیرغم همه تلاش های قابل تقدیر و ستایشی که انجام گرفته، آثار خدمات ما در پیشگیری اجتماعی، کاهش پرونده های قضایی و به زیستن معلولان، چشم‌گیر نبوده و نیست.

برای بهزیستی مردم، عملکرد خود را آسیب شناسی کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون مددکاری آسیا و اقیانوسیه، با بیان اینکه امروزه مددکاری اجتماعی فقط بازدید از منزل و مصاحبه نیست، گفت: جامعه ای که سرمایه اجتماعی بالایی نداشته باشد قطعا حوزه های اجتماعی آن دارای مشکلات و گرفتاری های زیادی است،  امیدوارم بتوانیم با بازنگری در همه زوایای جامعه، سهم خود را در تولید دانش بومی و جهانی افزایش دهیم و با نگاه به آینده، برای بهتر زیستن مردم، اقدامات‌ و عملکرد خود را آسیب شناسی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه