English

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت عید مبعث

استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن 27 رجب روز عید سعید مبعث را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت عید مبعث

به گزارش خبرگزاری موج،  فریدون همتی با صدور پیامی فرارسیدن 27 رجب روز عید سعید مبعث را تبریک گفت.

استاندار هرمزگان در این پیام آورده است: 27 رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.

در این روز حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت نماید.

بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند و خاتم الانبیاء با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.

عید سعید مبعث از ایام و اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.

مسلمانان باید با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره  ببرند.

اینجانب فرارسیدن 27 رجب عید سعید مبعث را به آحاد مختلف ملت ایران و به خصوص مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همگان با اعتقاد راسخ در مسیر ارزش های اصیل اسلامی گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه