English

استاندار هرمزگان:

منع رسانه های هرمزگان از انتشار اخبار التهاب آور توسط استاندار/ماندگاری مدیران دولتی بستگی به رضایت مردم دارد

استاندار هرمزگان گفت: صاحبان تریبون و رسانه ها استان از انتشار اخبار یاس آور و ناامید کننده پرهیز کنند و همان مسائل را به گونه ای مطرح کنند که با امید همراه باشد.

منع رسانه های هرمزگان از انتشار اخبار التهاب آور توسط استاندار/ماندگاری مدیران دولتی بستگی به رضایت مردم دارد

 به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی دراولین نشست شورای اداری سال 97  با اشاره به پرهیز از انتشار اخبار التهاب آور توسط رسانه ها، گفت: رسانه ها از بیان مطالبی که موجب یاس و ناامیدی جامعه می‌شود، پرهیز کنند و مطالبی را که سبب افزایش سطح توقع مردم می‌شود، انعکاس ندهد.

استاندار هرمزگان در ادامه به دغدغه‌های موجود در جذب گردشگر اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان بایستی خودمان را برای تحول در این حوزه آماده کنیم.

همتی بر تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید کرد و بیان داشت: بایستی با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه استان که همچنان فعال شده است را باید در اولویت قرار دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به شعار سال بیان داشت: تحقق شعار سال چند وجه دارد که بخشی از آن برعهده مردم و بخش خصوصی است و بخش اعظم آن هم بر عهده دولت است که البته نقش هرکدام از این بخش‌ها در تحقق این مهم اثرگذار است.

 وی ادامه داد: با توجه به برنامه دولت راستای افزایش تولید و اشتغال و ایجاد فرصت‌های اشتغال در سال‌جاری بایستی تولید ما در مسیر انتخاب قرار گیرد و همانگونه که مردم حمایت می‌کنند تولیدکنندگان نیز در زمینه افزایش کیفیت تولید تلاش بیشتری داشته باشند.

همتی بر افزایش دقت تولیدکنندگان محصولات داخلی از کشاورزان گرفته تا صنایع گفت: افزایش رغبت مردم برای استفاده از تولید داخلی جهادی است که بر عهده تولیدکنندگان است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم از دولت انتظار تولید شغل دارند بایستی با حمایت از تولیدات ملی چرخه تولید و اشتغال را به حرکت درآورد.

وی افزود: دستگاه‌های اداری ما بایستی در حمایت از تولیدات داخلی به عنوان الگو رفتار کرده و استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت مصرف خود قرار دهند.

دستگاه های دولتی در تحقق شعار سال پیشتاز باشند

 همتی بر توجیه مدیران ادارات و زیرمجموعه‌ها تاکید کرد و افزود: مردم زمانی که مشاهده کنند دستگاه‌های دولتی در تحقق شعار سال پیشتازند قطعا به این اقدام ترغیب می‌شوند.

استاندار هرمزگان هنر یک مدیر خوب را کاهش زمان ارائه خدمات به مردم، دانست و افزود: نارضایتی مردم را از هر اداره و دستگاه دولتی، نخواهم بخشید و با مدیر مجموعه تعارف نخواهم داشت. 

وی در ادامه رضایت‌مندی مردم را الویت هر دستگاه دانست و بیان داشت: مداخله در زندگی مردم را حتی‌المقدور کاهش دهیم البته ما مسؤولیت داریم از حریم زندگی مردم محافظت کنیم، اما حق ورود به حریم شخصی کسی را نداریم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه هر شهر زنده اسلامی نیازمند تنوع برنامه‌ها است، افزود: برگزاری کنسرت،  تئاتر، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در کنار هم سبب تحول و شادابی جامعه خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هر مدیر جدید بایستی فکر و ایده و برنامه جدیدی برای تحول مجموعه خود به همراه داشته باشد افزود: مدیران باید با شجاعت تصمیم بگیرد و در راستای توسعه و آبادانی حوزه خود تلاش کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه توسعه 5 ساله هرمزگان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه بایستی برنامه توسعه 5 ساله توسط دستگاه‌های دولتی استان ارائه شود.

همتی ادامه داد: این برنامه 5 ساله همراه با برش سالانه توسط مدیران دستگاه‌های دولتی و تحت نظارت معاون سیاسی استانداری جهت برنامه‌ریزی دقیق ارائه شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به منابع محدود موجود تاکید کرد: 100 درصد بودجه استان در اختیار دستگاه‌های هرمزگان قرار گرفته و انتظار می‌رود این منابع محدود صرف نیروهای کارآمد، خلاق و با ایده شود تا روزی که بتوان برای افراد ناکارآمدی که با توجه به مقررات استخدامی نمی‌توان با آنان برخورد کرد، فکری شود.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌های دولتی استان گفت: با دستگاه‌هایی که به این مهم توجه نداشته باشند برخورد خواهد شد.

استاندار هرمزگان در پایان با اشاره به توجه رسانه‌ها و افرادی که تریبون در اختیار دارند گفت: از بیان مطالبی که موجب یاس و ناامیدی جامعه می‌شود، پرهیز کنند و مطالبی را که سبب افزایش سطح توقع مردم می‌شود، انعکاس ندهد.

وی در پایان تغییرات در سطح ادارات را به عملکرد دستگاه‌ها مرتبط دانست و گفت: اعتقاد دارم مدیران موجود سرمایه‌های استان هستند البته مشروط بر اینکه جامعه از مدیریت آنها رضایت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه