English

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت سال جدید

استاندار هرمزگان فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال 1397 هجری شمسی را با صدور پیامی تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر فریدون همتی با صدور پیامی فرارسیدن بهار طبیعت، عید نوروز و آغاز سال 1397 هجری شمسی را تبریک گفت.

استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار       یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال      حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

بهار فصلی است که در آن طبیعت پس از گذر از سردی زمستان، رخت نو بر تن می کند و شکوفایی و سرزندگی تازه ای می یابد.

ایرانیان به عنوان مردمانی برخوردار از تمدنی کهن و فرهنگی غنی، آغاز بهار طبیعت را به عنوان منشا آغاز سال نو قرار داده و بر این اساس جشن باستانی نوروز برای گرامیداشت شروع یک سال جدید شکل گرفت و هزاران سال است که شاهد پاسداشت این آئین هستیم.

ایران اسلامی در سال 1396  رویدادهای مهمی را در مسیر تعالی و رشد روز افزون خود پشت سر گذاشت.

در آخرین روزهای دومین ماه این سال یعنی در 29 اردیبهشت، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور 42 میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رای برگزار شد و مردم با این مشارکت چشمگیر بار دیگر بر پایبندی و اطمینان خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند.

مردم در این انتخابات باشکوه با 24 میلیون رای دکتر روحانی را برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس جمهور کشور برگزیدند که نشان می دهد، دولت یازدهم توانست با تدبیر مناسب، امید را برای این کشور به ارمغان آورد و بر این اساس مردم به تداوم راه تدبیر و امید رای مجدد دادند.

در سال 96 دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کار خود را آغاز نمود و تلاش گسترده ای در راستای تحقق بخشیدن به رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان صورت گرفت.

حضور گسترده و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز از رخدادهای اثرگذار در سال گذشته بود که مردم با این حضور بار دیگر پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی داده و با امید هرچه بیشتر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز نمودند.

سال 1397 به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سال های مهم در تاریخ انقلاب خواهد بود که دولت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اجرایی شدن بسیاری از خواسته های مردم در این سال برنامه دارد.

استان هرمزگان نیز در این دوره جدید و در دولت دوازدهم، مسیری نو را آغاز نموده و همدلی و هماهنگی گسترده ای در استان شکل گرفته تا استعدادهای بی بدیل این استان پرظرفیت شکوفا گردد.

هرساله در نخستین روزهای سال، گردشگران بسیاری از سراسر کشور به استان هرمزگان، سواحل نیلگون خلیج فارس و جزایر این استان سفر می کنند که در آستانه آغاز تعطیلات نوروز، تمامی دستگاه های اجرایی در هرمزگان تحت مدیریت استانداری هرمزگان با تشکیل جلسات و انجام هماهنگی های متعدد برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در هرمزگان آماده شده اند.

آغاز سال 1397 با ایام ماه رجب مصادف گردیده که دو عید بزرگ مسلمین یعنی سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) نیز در این ماه قرار دارد که امیدواریم در آغاز سال همه از برکات ماه رجب نیز بهره مند شویم.

اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1397 هجری شمسی را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، آحاد مختلف ملت ایران و به خصوص مردم شریف استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و برکت را برای مردم ایران آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه