English

به دلیل آنچه بی‌توجهی مسوولان ورزش لرستان عنوان شده؛

رئیس هیات دوچرخه سواری استان لرستان استعفا کرد

رئیس هیات دوچرخه سواری لرستان به دلیل آنچه بی‌توجهی مسوولان ورزش استان عنوان شده، از سمت خود استعفا کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان لرستان استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، بابک فرزاد رئیس هیات دوچرخه سواری لرستان به دلیل آنچه بی‌توجهی مسوولان ورزش استان عنوان کرده، از سمت خود استعفا داد.

بر اساس این گزارش، بابک فرزاد رئیس هیات دوچرخه سواری لرستان که به همراه برادرش همواره در حضور موفق ورزشکاران در تیم ملی و مدال آوری آنان در رقابت‌های دوچرخه سواری نقش آفرین بود، با ارسال نامه‌ای خطاب به علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به دلیل عدم حمایت از این رشته قهرمان پرور و مدال آور استعفا کرد.

وی در تشریح این تصمیم، گفت: چند ماه پیش نیز قصد کناره‌گیری از این سمت را داشتم چرا که موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران و عوامل هیات دوچرخه سواری لرستان از سوی مدیران ورزش و جوانان استان نادیده گرفته می‌شد. به طور نمونه دوچرخه سواران ما هنوز پاداش‎ سال‌های قبل خود را نیز دریافت نکرده‎اند، لذا بر همین اساس بهتر دیدم تا از سمت خود استعفا داده و از این شرایط دوری کنم.

دوچرخه سواری

مسوولین ورزش و جوانان لرستان اهمیت رشته دوچرخه‌سواری را درک نکرده‌اند

گفتنی است، رئیس هیات دوچرخه سواری لرستان پیشتر نیز از عملکرد مدیرکل و متولیان ورزش و جوانان لرستان انتقاد کرده بود و در اظهارنظری گفته بود: مسوولین ورزش و جوانان لرستان به اهمیت این رشته مدال آور پی نبرده و اهمیت رشته دوچرخه سواری را درک نکرده‎اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی