English

روابط عمومی هیات فوتبال لرستان:

در اداره کل ورزش و جوانان لرستان چه می‌گذرد ؟! / حکم سرپرست هیات فوتبال پلدختر غیرقانونی است

روابط عمومی هیات فوتبال استان لرستان نسبت به انتصاب سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان پلدختر توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان واکنش نشان داد.

در اداره کل ورزش و جوانان لرستان چه می‌گذرد ؟! / حکم سرپرست هیات فوتبال پلدختر غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در پی انتصاب سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان پلدختر توسط اداره ورزش و جوانان، روابط عمومی هیات فوتبال استان به این اقدام غیرقانونی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام روابط عمومی هیات فوتبال لرستان، این انتصاب غیرقانونی و مغایر با ماده 35 اساسنامه هیات‌های استانی است.

در همین رابطه، روابط عمومی هیات فوتبال استان لرستان در اطلاعیه‌ای آورده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انتصاب حسین خاتمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر بر خلاف اساسنامه هیات‌های استانی بوده، لذا از نظر این هیات، کلیه امور هیات فوتبال شهرستان پلدختر زیر نظر علی جودکی  رئیس قانونی فوتبال این شهرستان اداره خواهد شد و برگزاری مسابقات، کلاس‌های آموزشی، کلاس‌های مربیگری و داوری و اعزام تیم‌ها به دستور علی جودکی قانونی تلقی خواهد شد و هیات فوتبال استان لرستان انتصاب آقای حسین حاتمی را فاقد ارزش و مغایر با متن اساسنامه و قانون می‌داند.

در این اطلاعیه آمده است: رئیس هیات فوتبال هر شهرستان بر اساس ماده 35 اساسنامه هیات‌های استانی منصوب می‌شود، لذا با عنایت به این ماده قانونی، تا برکناری رئیس فعلی، این هیات نمی‌تواند سرپرست جدید اختیار کند.

گفتنی است در روزهای اخیر، عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با انتقاد شدید از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی روبرو است تا جایی که، از استاندار لرستان خواستند نسبت به جایگزینی فرد دیگری به عنوان سکاندار ورزش و جوانان لرستان اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه