English

فرماندار خرم آباد:

سرانه ورزشی لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر است/موفقیت ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش فردی آنان است

اسد عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: در استان لرستان، بستر لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی آنگونه که باید، فراهم نیست اما ورزشکاران لرستانی با همت و تلاش خود، همواره پرچمدار میادین ورزشی بوده و هستند.

سرانه ورزشی لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر است/موفقیت ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش فردی آنان است

اسد عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، با اعلام اینکه سرانه ورزشی لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر است، افزود: متاسفانه منابع مالی و ورزشی لرستان، جوابگوی قشر جوان و جامعه ورزشی استان نیست اما خوشبختانه ورزشکاران لرستانی با همت و تلاش خود، همواره پرچمدار میادین ورزشی بوده و هستند.

فرماندار خرم آباد، ادامه داد: متاسفانه کمبود منابع ورزشی و عدم وجود بسترهای لازم باعث شده تا سرانه ورزشی لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر باشد.

عبدالهی، تصریح کرد: در حوزه ورزش لرستان و خرم آباد، توجهی به ورزش‌های نوین نشده تا جایی که شهروندان از حداقل امکانات بی‌بهره مانده‌اند و این یک آفت جدی در دو حوزه ورزش و جوانان است.

وی، افزود: با توجه به عدم وجود منابع مالی کافی، پیگیری و سطح مطالبات مدیران استان از مدیران بالادستی می‌تواند یک عامل اصلی در جذب اعتبارات و بودجه باشد که در این میان، مغفول مانده، لذا باید شرایطی فراهم کرد تا ورزشکاران و جوانان لرستانی و خرم آبادی بتوانند از امکانات مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

رتبه ورزش و جوانان خرم‌آباد متوسط است

اسد عبدالهی در پاسخ به این پرسش که سطح امکانات ورزشی خرم‌آباد را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: به عقیده من، ورزش و جوانان خرم آباد رتبه متوسطی دارد لذا باید تلاش کرد تا این جایگاه به سطوح بالاتر ارتقا یابد.

ورزشکاران لرستانی با تلاش فردی، پرچمدار میادین ورزشی هستند

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: خوشبختانه با همه کاستی‌های موجود، زیرساخت‌های ورزشی مرکز استان نسبت به سایر شهرستان‌ها بهتر است اما بی‌تردید کافی نیست. از طرفی، این خود ورزشکاران هستند که با علاقه، پشتکار و تلاش خود، همواره پرچمداران عرصه‌های مختلف ورزشی در تمامی سطوح بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه