English

مدیرکل بازرسی استان گیلان مطرح کرد:

اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست

مدیرکل بازرسی استان گیلان در دیدار با شهردار و مدیران شهری، ارتباط شهرداری رشت با اداره کل بازرسی گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست و ما مخالف توسعه نیستیم.

اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیف الله مسرور شهرداری رشت را متعلق به کل استان گیلان دانست و افزود: شهرداری رشت تنها متعلق به رشت نیست و باید برای حل مشکلات آن تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم حل بسیاری از مشکلات نظیر ترافیک، پسماند و ... را از شهرداری رشت توقع دارند و البته بسیاری از مشکلات ترافیکی و پسماند متعلق به مردم رشت بوده و بخش دیگر به علت حضور از شهرستان های اطراف در رشت ایجاد می شود.

تعداد مراجعه کنندگان به شهرداری رشت را بالا است

مدیرکل بازرسی استان گیلان تعداد مراجعه کنندگان به شهرداری رشت را بالا توصیف کرد و افزود: این مراجعات بالا ایجاب می کند دستگاه های نظارتی بیشتر از حد معمول حاضر شوند.

دیدار شهردار رشت با مدرکل بازرسی گیلان

مسرور با تاکید بر حضور دستگاه نظارتی و رسیدگی به تخلفات اداری اذعان داشت: اگر دستگاه های نظارتی به تخلفات و فساد اداری رسیدگی نکنند نارضایتی مردم بیشتر می شود.

پرداخت مطالبات پیمانکاران و بدهی های شهرداری رشت را اقدامی بزرگ است

وی پرداخت مطالبات پیمانکاران و بدهی های شهرداری رشت را اقدامی بزرگ عنوان کرد و گفت: امیدواریم سال ۹۷ کمترین چالش را داشته باشیم و پروژه های نیمه تمام شهری نیز تکمیل شود.

در نظرات اعضای شورای اسلامی عقاید مجموعه اعضای شورا مطرح شود

مدیرکل بازرسی استان گیلان مطرح کرد: در نظرات اعضای شورای اسلامی عقاید مجموعه اعضای شورا مطرح شود و نظر فردی و شخصی می تواند شهرداری را به چالش بکشد.

مسرور ارتباط شهرداری رشت با اداره کل بازرسی گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره کل بازرسی گیلان به دنبال اختلال در کار دستگاه های اجرایی نیست و ما مخالف توسعه نیستیم.

وی از شهردار رشت، به عنوان فردی صبور و متفکر یاد کرد و تصریح کرد: دکتر نصرتی و اعضای شورا از وجاهت علمی و تجربی لازم برخوردار هستند.

ضرورت حمایت اداره کل بازرسی گیلان از مجموعه مدیریت شهری

مسعود نصرتی شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک سال نو ، نقش اداره کل بازرسی و سایر دستگاه های نظارتی در پیشبرد اهداف شهرداری را موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۶ در مجموعه شهرداری رشت تلاش کردیم بسترهای اولیه برای رشت فراهم شود افزود: تلاش کردیم حداقل نیازهای مردم مانند آسفالت، فضای سبز، حقوق و دستمزد پرسنل، پرداخت بدهی های گذشته و امضای تفاهم نامه های سرمایه گذاری انجام شود.

شهردار رشت بر ضرورت حمایت اداره کل بازرسی گیلان از مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: سال گذشته بخش اعظمی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کردیم

 نصرتی افزود: امیدواریم به کمک یکدیگر، شهروندان و سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی بودجه پیش بینی شده برای شهرداری در سال ۹۷ را محقق کنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه